Jak (ne)odradit zákazníka během několika vteřin

Vytisknout

Na otázku, co ovlivňuje prodej, odpovídají manažeři nejčastěji, že ekonomika, demografická charakteristika zákazníků, konkurence nebo nejnovější inovace. I když však tyto faktory hrají určitou roli, často jsou to především samotní zaměstnanci firem, kteří zákazníky odrazují. Nejčastěji k tomu dochází během prvních deseti vteřin komunikace se zákazníkem, o čemž zaměstnanci většinou nevědí. Proč vám tedy zákazníci nemusejí věřit? - Předstíráte srdečnost. Je pravda, že zákazníci chtějí, abyste s…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace