O čem nemluvit se zákazníky

Vytisknout

Obchody se dnes točí především kolem budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Bylo by tudíž velmi smutné sledovat odchod ziskového zákazníka jen proto, že váš obchodní zástupce řekne něco nevhodného. Obchodníkovi se může snadno stát, že ve snaze vést se zákazníkem přátelskou konverzaci vstoupí na příliš…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace