Elektroenergetika

Produktový web (1/2): Musíte znát svého zákazníka

Cílem produktové webové stránky je vyvolání reakce u návštěvníků. Musíte je přesvědčit, aby se do toho pustili a koupili si, to co nabízíte. Měli byste zmínit, jak je váš produkt vyráběn, cenu, za kterou je k dostání, a také jakou podporu a servis poskytujete po nákupu samotném. Podívejme se na…

Internet věcí: Co to je a jak v blízké budoucnosti ovlivní obchod

O Internetu věcí (v angličtině Internet of Things) se intenzivně mluví již…

Bob Moritz, Global Chairman PwC, Davos, 16.1.2017

Studie: Byznys očima generálních ředitelů před 20 lety a dnes

I když se ředitelé firem z celého světa v letošním roce obávají řady věcí,…

Chcete být v balíku? 5 způsobů, jak dosáhnout bohatství

Mnoho těch, kteří se znají s bohatými lidmi, se shodují na jednom. Dosažení…

Business plán: Co, jak a proč

Business plán nemusí být jen souhrnným podnikatelským plánem samostatného…

Adam Jareš, CzechTrade

Článek v rámci předplatného Konference: Praktické rady a tipy pro podnikání v Německu

Agentura CzechTrade v loňském roce zaznamenala významný nárůst zájmu o…

Průzkum: Zvyšovat mzdy letos plánuje 82 % českých firem

Udržet si kvalitní pracovníky považuje v roce 2017 za prioritu devět z …

Výpis 417429 z celkem 1897