Produktový web (1/2): Musíte znát svého zákazníka

Cílem produktové webové stránky je vyvolání reakce u návštěvníků. Musíte je přesvědčit, aby se do toho pustili a koupili si, to co nabízíte. Měli byste zmínit, jak je váš produkt vyráběn, cenu, za kterou je k dostání, a také jakou podporu a servis poskytujete po nákupu samotném.

Podívejme se na první ze 4 základních faktorů pro vytváření produktových webových stránek maloobchodníků.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Produktový web (1/2): Musíte znát svého zákazníka

Aktuální

Produktový web (2/2): Recenze ano, registrace ne