Elektroenergetika

Jak řídit marketing malých a středních podniků v globálním prostředí (I. díl)

Podnikání malých a středních podniků v současném globalizovaném světě doznává značných změn. Internet se stal neodmyslitelnou součástí jejich života, transakční náklady na podnikání se díky automatizaci, digitalizaci, procesnímu řízení a odstraňování obchodních bariér dramaticky snížily.

Článek v rámci předplatného Šest tipů od top podnikatelů, jak uspět se start-upem

Uvedení nové společnosti na trh je vždy velkým oříškem. Začínajícím…

LIGS AWARDS 2017

LIGS University předala ceny osobnostem roku 2017

Mezinárodní online univerzita LIGS se studenty ve více než 40 zemích světa…

Průmyslová revoluce v roce 2017: Co se změnilo a co ne

Průmysl 4.0 (nazývaný též čtvrtá průmyslová revoluce) přinesl v roce 2017…

e-shop Škoda Online

Škoda Auto spouští první e-shop s automobily v Evropě

Společnost Škoda Auto právě spustila první e-shop pro nákup vozů na…

Čína v roce 2018 (2/2): Nové strategie

V první části článku jsme viděli, jaký vývoj můžeme očekávat v hlavních…

Čína v roce 2018 (1/2): Elektromobily a větší otevřenost

V roce 2017 zřídila Čína Výbor pro finanční stabilitu a rozvoj. Ten letos…

Výpis 261273 z celkem 1897