Elektroenergetika

Tři způsoby jak uvést písemnou nabídku

Váš potenciální zákazník otevře obálku, jedna ruka vytáhne obsah, druhá položí obálku stranou. Dopis je rozložen a čtenář se dívá na prvních několik řádek to je okamžik pravdy. Následující 3 5 vteřin rozhodne o tom, zda bude vaše marketingová snaha úspěšná či nikoliv. Proto je maximálně důležité,…

Úspěch v marketingovém průzkumu=správné otázky!

Článek v rámci předplatného Úspěch v marketingovém průzkumu=správné otázky!

Zkušený autor říká, že po vypracování tisíců marketingových studií a…

Není obchodník jako obchodník

Článek v rámci předplatného Není obchodník jako obchodník

Na počátku uzavírají většinu obchodů zakládající členové firem. S rozvojem…

Jak na reference

Článek v rámci předplatného Jak na reference

Reference jsou výborný prostředek propagace. Dodají vám důvěryhodnost…

Evropská unie chce po České republice pokutu 47 miliónů korun!

Článek v rámci předplatného Evropská unie chce po České republice pokutu 47 miliónů korun!

Státy Visegrádské čtyřky a Slovinko odmítají zaplatit Bruselu vysoké pokuty…

E-maily, které zabodují

Článek v rámci předplatného E-maily, které zabodují

E-mailové schránky se den ode dne plní věším množstvím špatně navržených…

Neobvyklé podnikání

Článek v rámci předplatného Neobvyklé podnikání

Maddenovi vždy milovali psy a v loni v listopadu začali zajímavé podnikání.…

Výpis 15611573 z celkem 1898