Elektroenergetika

Eventy se vyplatí

Pojem event označuje firemní událost, kterou může být party pro klienty, vánoční večírek, den otevřených dveří nebo sportovní den pro zaměstnance. Každý event má svůj cíl například v podobě podpory prodeje, zvýšení povědomí o firmě či posílení loajality zaměstnanců. Pokud jsou na event zváni klienti…

Živé marketingové akce jsou zase ´in´

Článek v rámci předplatného Živé marketingové akce jsou zase ´in´

Obchodníci stále více využívají k dosažení zákazníků společenské události.…

Je čas přestat inzerovat ve Zlatých stránkách?

Je čas přestat inzerovat ve Zlatých stránkách?

Většina klientů nachází kontakty na firmy on-line, než aby využívali něco…

Desatero úspěšných obchodníků

Článek v rámci předplatného Desatero úspěšných obchodníků

Úspěšní obchodníci disponují na rozdíl od ostatních lidí některými…

Čtyři mýty o marketingu profesionálních poskytovatelů služeb

Čtyři mýty o marketingu profesionálních poskytovatelů služeb

Již desítky let jsou poskytovatelé profesionálních služeb (konzultanti,…

Šli byste do toho? Aneb jak se dá také podnikat

Článek v rámci předplatného Šli byste do toho? Aneb jak se dá také podnikat

AmeričankaMichelleBliss (50) pracuje jako zástupce vedoucích B & B (bed…

Příliš kreativity škodí

Příliš kreativity škodí

Marketing v současné době nepotřebuje více kreativity, ale naopak méně. Je…

Výpis 15481560 z celkem 1897