Chcete uzavírat více obchodů a dosahovat tak svých obchodních cílů? Poradíme vám sedm jednoduchých,…
Obchodní vyjednávání se v mnohém neliší od jakéhokoliv jiného typu vyjednávání. Snažíte se vcítit do…
I když je každá oblast podnikání unikátní a technologie i očekávání klientů se neustále vyvíjí,…
Mnozí si myslíme, že se rozhodujeme hlavně racionálně. A to především v otázkách byznysu,…
To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad než to, co vlastně přesně…
Světová ekonomika se neustále mění a firmy často argumentují „složitou dobou“ jako důvodem, proč…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je prodejce, který má důvod k&…
Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží najít způsob, jak pro sebe z…
Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a základního balíčku se…