Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší nabídkou, domluvily se…
Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním klientem. Tedy za…
Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci s potenciálním klientem.…
Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to většina zákazníků…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s&…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních několika málo minutách…
Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by mu to rovnou…