Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Čtyři fatální chyby, kvůli kterým klienti nejčastěji odmítají nabídky prodejců

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na…

Každé úspěšné obchodní jednání musí dosáhnout těchto tří cílů

Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u jednotlivých prodejních cyklů…

Chcete více prodávat? Začněte během schůzek s klienty používat tyto fráze

První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš produkt koupí nebo ne.…

Získejte si ihned sympatie klienta ve čtyřech krocích

Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes, zní: Pokud si nezískáte…

Když má klient výhrady k nabídce: Jak se s nimi vypořádat v pěti krocích

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale nemusí vyústit v to, že…

3 tipy, jak překonat klientovu námitku, že produkt už odebírá od jiného dodavatele

Konkurence ve všech oborech je velká. A existuje vysoká šance, že službu nebo produkt, které…

Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem

Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si nechá poslat nabídku, ale…

4 věci, které nikdy nesmíte klientovi říct

Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je…

Vyvolejte v potenciálním klientovi pocit urgence pomocí deseti chytrých otázek

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení určitého aktuálního…

Výpis 3745 z celkem 455