Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vaše značka a udržení zákazníků: Na očekáváních záleží

Americký řetězec velkých diskontních obchodů WalMart, který je známý svým důrazem na levnější zboží,…

Jak využít sociální média i jinak než jen pro marketing

Uvědomujete si, že sociální média jsou mnohem víc než jen marketingový nástroj? Když dokážete…

Informatika ve zdravotnictví: Kariéra zasvěcená zlepšování péče o pacienty

Cílem tohoto odvětví je zlepšit péči o pacienty a vytvořit lepší řešení pro zdravotnictví. Zlepšení…

Moderní hackování: Kdy budete napadeni vy?

Rozsáhlé útoky, které jsou založeny na dlouhodobém pronikání a pohybech uvnitř informačního systému,…

Budoucnost akademického výzkumu je v automatizaci

Jedna vědecká práce může mít dopad na stovky disciplín. Akademičtí pracovníci jsou však vysoce…

Digitální transformace center sdílených služeb

V digitálním prostředí budou sdílené služby a IT spolupracovat s ostatními odděleními, aby zjistily,…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)

V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké…

Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)

Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…

Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (1/2)

Digitální technologie jsou dnes integrální částí strategií. Znamenají dělat věci nově. Nemusíte…

Výpis 145153 z celkem 173