Šéfové firem objevují ve správě znalostí nástroj k udržení informací, které by mohly být ztraceny v…
Chemická společnost **Dow Chemical Co.** zavedla v roce 1993 program správy znalostí, který měl…
Hlad po rychlém připojení firem i domácností k Internetu je hnacím motorem pro vznik stále nových…
Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů pro řízení vztahů se…
Ve Spojených státech již zkrachovalo mnoho firem, které poskytovaly alternativní služby DSL (DLEC).…
Časopis **Call Center** udělil společnosti **Cincom** cenu Výrobek roku za její produkt **Encompass*…
Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací účtů (ozn. EBPP) za…
Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se zákazníky. Jsou efektivní…
Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě služby zákazníkům…