Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Správu znalostí má řídit management firmy a ne oddělení IT

Šéfové firem objevují ve správě znalostí nástroj k udržení informací, které by mohly být ztraceny v…

Informační stewardi zajišťují sdílení informací mezi obchodními jednotkami

Chemická společnost **Dow Chemical Co.** zavedla v roce 1993 program správy znalostí, který měl…

Optický kabel až do domu - v plynovém potrubí

Hlad po rychlém připojení firem i domácností k Internetu je hnacím motorem pro vznik stále nových…

Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů pro řízení vztahů se…

Jsou poskytovatelé DSL Internetu ohroženým druhem?

Ve Spojených státech již zkrachovalo mnoho firem, které poskytovaly alternativní služby DSL (DLEC).…

Společnost Cincom získala v oboru call center cenu Výrobek roku

Časopis **Call Center** udělil společnosti **Cincom** cenu Výrobek roku za její produkt **Encompass*…

Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací účtů (ozn. EBPP) za…

Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se zákazníky. Jsou efektivní…

Call centrum budoucnosti

Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě služby zákazníkům…

Výpis 17201728 z celkem 1781