Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Hyperpersonalizovaná zákaznická zkušenost (2/2): Propojená cesta zákazníka

Nyní rozpracujeme koncept, ke kterému jsme se už přiblížili v předchozím článku.…

Měla by vaše společnost přejít na byznys model postavený na předplatném?

Přednosti obchodních modelů založených na předplatném jsou známé: přinášejí více předvídatelné a…

Spolupráce na obsahovém marketingu: 3 nápady, které fungují

Obsah můžete vytvářet společně. Nabídněte případové studie, napište příspěvky pro jiné weby a nebo…

Víte, jak proniknout na zahraniční trhy?

Exportní vzdělávání je jednou ze služeb agentury CzechTrade. Je určeno pro české firmy, a to malé,…

Proč je digitální marketing nezbytností pro malé firmy

Pokud jste startup nebo malý podnik, neměli byste si nechat ujít možnosti, které vám nabízí…

Hlas zákazníka (2/2): Je to sbor, ne sólo

V předchozím článku jsme viděli, že ani prodejní, ani servisní týmy vám neposkytnou kompletní…

Hlas zákazníka (1/2): Kdo by se o něj měl starat

Programy zaměřené na hlas zákazníka (tzv. Voice of the Customer - VoC) přinášejí firmám větší…

Jak představit firmu dřív, než výtah zastaví: Prodejte vizi vaší firmy

Chcete-li úspěšně popsat svou firmu ve velmi krátkém časovém úseku, dodržujte následující pravidla…

Průzkum trhu: Na co se dá použít

S novými technologiemi najednou existuje mnoho způsobů, jak zjistit, co by vaše firma měla udělat,…

Výpis 5563 z celkem 990