Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zákaznická zkušenost (2/2): Seznam doporučení

V předchozím článku jsme viděli, co to vlastně zákaznická zkušenost (customer experience) ve…

Jak pomoci najít shodu lidem s protichůdnými názory (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že když příliš trváte na svém plánu či myšlence, může vám to…

Jak pomoci najít shodu lidem s protichůdnými názory (1/2)

Když máte skupinu lidí, kteří spolu ostře nesouhlasí, neznamená to ještě, že jim nemůžete pomoci…

Agilní iterace: Možná by vaší společnosti prospěly delší cykly

Agilní přístup k vývoji softwaru je založen na krátkých opakovaných iteracích a striktně daných…

Rozpoznat skutečně cenný patent nemusí být těžké

Existuje jednoduchá metoda, kterou můžete použít v případě, že potřebujete zhodnotit cennost…

Inspirace: (1/2) Může jedna hodinová přednáška změnit váš život?

Motivační řečníci jsou lidé, jejichž monolog má mít tu moc pomoci vám vyřešit problémy a zbavit se…

Korporátní partnerství, která přežijí (2/2): Případ Renaultu a Nissanu

V předchozím článku jsme viděli, že spojenectví občas musí být revidováno. Nyní uvidíme příklad…

Brainstorming: Dělejte ho jinak (1/2)

Brainstorming je skvělá věc tehdy, kdy potřebujete nové nápady. Zakládá se na 4 principech.

Finanční ředitelé, nebraňte inovacím

Inovace dodávají firmám konkurenční výhodu. Ale šéf financí to nezřídka vidí jinak. Z pohledu…

Výpis 1927 z celkem 109