Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Dovedná komunikace a vedení týmu

Mnoho pracovních problémů má svůj počátek i konec v komunikaci a jednání. Dvě hlavní otázky ukáží,…

Komu můžeme věřit?

Komunikace je nedílnou součástí našich životů. Díky ní také můžeme vést firmu, přijímat nové…

Je efektivní plnit více úkolů najednou?

Když máte na svém počítači otevřeno příliš mnoho oken zároveň, buď se sníží rychlost všech…

Dobrý manažer své zaměstnance podrží

Loajalita je jednou z vlastností, kterou si zaměstnavatelé velmi přejí mít u svých zaměstnanců.…

Týmová práce - předpoklad úspěchu

Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik komplikované, že je nemůže řešit…

Staňte se dobrým šéfem

Zřejmě si myslíte, že lidé opouštějí svá zaměstnání především z finančních důvodů. Nedávná…

Proč by se podnikatelé neměli stávat manažery

Úspěšní podnikatelé ještě nemusí být dobrými manažery. Spíše naopak. Důvody jsou celkem evidentní.…

Co na sebe prozradíte e-mailem?

Co vše na vás prozradí váš vlastní e-mailový dopis? Je to víc než myslíte. E-mail je okno do vaší…

Učte se být dobrým stratégem

Sestavit strategický plán není jednoduché, ale zároveň není radno takový počin odkládat. Pokud jste…

Výpis 10541062 z celkem 1226