Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj nedokážeme zhodnotit…
Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy o sobě nestačí. Zákazníci…
Bez ohledu na míru specializace informačních technologií tráví znalostní pracovníci většinu svého…
Několik událostí nedávné historie ukázalo, že vojenští velitelé pracují často podobným způsobem jako…
Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků. Znáte-li dobře své…
Jste li pracovníkem v oddělení lidských zdrojů, již vám prošly rukama desítky a stovky životopisů.…
V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem si velmi rychle osvojili…
Trh práce je dnes mnohem diferencovanější než byl před deseti lety. I klientela smluvních firem…
Základní problém outsourcingu spočívá v tom, že jednotlivé množiny požadavků se vzájemně vylučují:…