Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila celá řada počátečních…
Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí celou řadu užitečných rad,…
Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních technologií, kteří jej navíc…
Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa znalostí má mnoho podob…
Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z neúspěšnosti systémů nemůže…
V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími pracovníky, která se…
Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících objevil na poli…
Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým nástrojem využití aplikací a…
Ze správy znalostí se za posledních několik let stal respektovaný obor. Současně s tím se objevilo i…