Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vyšla zajímavá kniha pro manažery

Třicet důvodů, proč zaměstnanci nenávidí své manažery je titul knihy Bruce L. Katchera a Adama…

Spokojený personál se nerovná spokojenému zákazníkovi

Mnoho manažerů věří teorii, že pokud je spokojený zaměstnanec, je spokojený i…

Manažer musí umět číst mezi řádky

Úkolem manažerů je především podněcovat komunikaci mezi členy týmu a vést je i ke komunikaci s ním…

Čeští dělníci v Rakousku pracovat nechtějí

Rakousko, které Čechům svůj pracovní trh zatím uzavírá, prožilo…

Tipy pro nové manažery

Nastupujete do zaměstnání jako nový manažer bez větších zkušeností. To co by vás mělo zajímat, co…

Jak udržet na pracovišti dobrou náladu

To, že by měl manažer umět se svými podřízenými komunikovat, se všude stále dokola zdůrazňuje. Ale…

Testování nového manažera

Na otestování nového manažera je nejlepší nechat ho jednat s klíčovým zaměstnancem a zjistit, jak si…

Chování nadřízených ovlivňují zaměstnanci

Autor se roky zabývá tématem špatného chování lidí s autoritou. V poslední době si ale uvědomil…

Manažer bez autority není řádný manažer

Každý manažer by měl mít alespoň takovou autoritu, která by zvládla nepřiměřené chování zaměstnanců…

Výpis 21072115 z celkem 3858