Nesnažte se být kamarádem za každou cenu

Jste nyní na pozici manažera a vzpomínáte, jak jste se na management dívali pohrdavě, když jste ještě patřili mezi jednotlivé zaměstnance. Mysleli jste si, že se chovají povýšeně a nyní byste se chtěli některých chyb vyvarovat. Můžete se ale dostat k otázce, jak blízko si můžete své zaměstnance pustit, jak moc času s nimi trávit a jak moc se jim „vnucovat“.

Uvědomte si, že když jste manažer, není na prvním místě být kamarád, ale mít zodpovědnost a být poradcem pro svém podřízené. Jestliže přemýšlíte o tom, jaký vztah ke svým zaměstnancům zvolit, potřebujete si uvědomit, co sami očekáváte a ujistit se, že vám zaměstnanci rozumějí.

Pokud se bojíte problémů, tak ty většinou nastávají, když se manažer všemožně snaží být nejlepším kamarádem svých zaměstnanců. Přitom úplně stačí, když jim ukážete, že jsou pro vás důležití a budete se individuálně zajímat o jejich práci.

-pk-

Zdroj: Joan Lloyd & Associates - stránky americké koučky Joan Lloydové
Zobrazit přehled článků ze zdroje Joan Lloyd & Associates