Následující otázky vám pomohou rozpoznat, kdy se jedná o pracovní návyk, který ovlivňuje efektivitu…
Manažeři vědí, že do rozhodování je dobré zahrnout ostatní. Potom je totiž možné využít kolektivní…
Správně poskytované příležitosti k rozvoji jsou jedním z nejdůležitějších faktorů, které ovlivňují…
Manažer by měl svým zaměstnancům jasně představit firemní strategii a prodiskutovat s nimi své…
Představa toho, že byste mluvili neformálním jazykem a nebyli až ustrašeně zdvořilí, byla dlouho…
Přemýšlíte nad tím, jak si vybudovat důvěru mezi vašimi zaměstnanci? Allbusiness.com upozornil na…
Jak rozšířit nabídku a získat další zakázky? Nebývá to snadné. Dobrým nápadem může být zeptat se na…
Ve světě byznysu je přirozené přemýšlet v intencích naplánovat uskutečnit. Stanoví se plán a poté…
Manažeři jsou příliš často zavaleni každodenními problémy a nemají čas na vlastní nápady a jejich…