Jistě, stanovovat si cíle je v pořádku, většinou je však lepší držet se při zemi a stanovit si…
Následující otázky vám pomohou rozpoznat, kdy se jedná o pracovní návyk, který ovlivňuje efektivitu…
Manažeři vědí, že do rozhodování je dobré zahrnout ostatní. Potom je totiž možné využít kolektivní…
Správně poskytované příležitosti k rozvoji jsou jedním z nejdůležitějších faktorů, které ovlivňují…
Představa toho, že byste mluvili neformálním jazykem a nebyli až ustrašeně zdvořilí, byla dlouho…
Manažer by měl svým zaměstnancům jasně představit firemní strategii a prodiskutovat s nimi své…
Jak rozšířit nabídku a získat další zakázky? Nebývá to snadné. Dobrým nápadem může být zeptat se na…
Přemýšlíte nad tím, jak si vybudovat důvěru mezi vašimi zaměstnanci? Allbusiness.com upozornil na…
Ve světě byznysu je přirozené přemýšlet v intencích naplánovat uskutečnit. Stanoví se plán a poté…