Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Naslouchání se musíme učit - Jak poznat, že naše slova nacházejí odezvu?

Je možné, že naslouchání je vůbec nejtěžší činnost, kterou v…

Jaký význam má prognostika pro činnost servisní organizace

Servisní organizace mají stále více důvodů hledět do budoucnosti. Informace, které napoví o možném…

Kreslení jako způsob komunikace vedoucích s podřízenými

Grafický návrhář Milton Glaser tvrdí, že kreslením se člověk může naučit pozornosti a zdvořilosti.…

Paradox organizace budoucnosti a nové poslání osobních poradců

Vedoucí pracovníci dnes čelí různým, často protichůdným požadavkům na to, jak má jejich podnik…

Za posledních šest let ze výrazně změnila povaha vůdcovství

Článek srovnává současnou situaci ve vedení společností se situací před šesti lety.V roce 1995 se…

Prevence právního rizika pro osobní poradce manažerů

Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj nedokážeme zhodnotit…

Osobní instruktáž vedoucích pracovníků zvyšuje úspěšnost pracovních činností globálního rozsahu

Od vedoucích pracovníků se požaduje, aby rychle přizpůsobovali svůj styl vedení a rodinný život…

Strategie úspěchu pro potenciální ředitele oddělení informačních technologií

Na trhu práce je stále poptávka po ředitelích oddělení informačních technologií. Počet volných míst…

Vedoucí týmu nutně potřebuje síť spolupracovníků

Bez spolupráce se sítí vedoucích jednotlivých týmů nemá šéf společnosti šanci na úspěch. Pro…

Výpis 19181926 z celkem 1943