Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Šest klíčových vlastností úspěšného vedoucího a lídra

V leadershipu platí, že neexistuje jeden univerzální přístup, který vyhovuje všem manažerům a…

Tři tipy, jak zefektivnit vaše týmové porady

Termín „týmová porada“ má řada lidí spojený s nudou, neefektivitou a s pocitem zbytečnosti. Mnoho…

4 chyby, které dělají manažeři při snaze vylepšit výsledky svého týmu

Chcete, aby váš tým byl efektivnější a produktivnější? Aby vykazoval méně chybovosti, byl…

Čtyři tipy, jak udělat dobrý první dojem

Ať už jste dlouholetým týmovým lídrem nebo teprve aspirujícím manažerem, pro vaší kariéru a další…

Chcete se stát uznávaným manažerem? Měli byste vykazovat těchto šest vlastností

Chcete se stát úspěšným podnikatelem nebo manažerem? Chcete inspirovat ostatní, vést pracovníky a…

Jak konečně vyhrát nad prokrastinací?

Stává se vám, že se zaseknete na nějakém méně důležitém úkolu na úkor nějaké důležitější činnosti?…

Manažer si musí umět udržet pozitivní přístup za každé situace. Jak na to?

Kvality manažera se poznají nejlépe nikoliv ve chvílích, kdy se všechno daří, ale především v …

Obecně platný návod, jak skoncovat se zlozvykem jednou provždy

Víte, že máte zlozvyky, kterých se chcete zbavit? Už jste se několikrát snažili změnit některé…

Sestavení plánu osobního rozvoje zaměstnanců krok po kroku

Osobní rozvoj podřízených je jedním z klíčových úkolů manažera. Bohužel, u mnohých týmů zůstává plán…

Výpis 568576 z celkem 6607