Umět vyjednávat je důležité ve všech oborech, v managementu zvlášť. Přední světový odborník na…
Manažer obchodního týmu by měl se svými lidmi pravidelně komunikovat o tom, co jim brání v…
Schopnost naslouchat má zásadní vliv na důvěru a motivaci zaměstnanců, a proto patří mezi klíčové…
Probíhá brainstorming ve vaší společnosti tak, že manažer svolá tým do zasedací místnosti, společně…
Konflikty na pracovištích patří ke hlavním zdrojů stresu a poklesu produktivity zaměstnanců. Pokud…
Všichni chceme vyhrávat a propadáme frustraci, když se nám to nedaří. Namlouváme si, že nemáme…
Doba letních dovolených je vesměs za námi. Ti z vás, kteří si dovolenou dopřejí až v září nebo se…
Představte si, že je ve Vaší firmě člověk, na kterého se můžete obrátit, když výrobní nebo…
Stejně důležité, jako dobře začít pracovní den, je dobře jej zakončit. Konec dne je totiž odrazovým…