Jak je interní komunikace ve firmách důležitá a že priority, obsah i tón komunikace se zaměstnanci…
7 návyků skutečně efektivních lidí popsal populární americký odborník na vedení lidí, lektor a autor…
Všichni to občas děláme, někteří méně, někteří více. Přijdeme do práce, dáme si kávu, podíváme se na…
Digitální technologie jsou dnes integrální částí strategií. Znamenají dělat věci nově. Nemusíte…
Možná chcete, aby se přihlásili do programu. Nebo chcete, aby uskutečnili nějaký obchod či poskytli…
V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od obchodníků. Mají-li se…
O právnících si občas lidé myslí, že sami sebe pokládají za střed vesmíru. Občas tomu tak může být…
Podle výzkumu, který provedl Doug MacKie, psycholog specializující se na podnikání a obchod, jsou…
Proč byste měli při přípravě své prezentace nebo řeči využít ostatní? Tak za prvé, psaní projevu…