Poradna Management News

Miroslav Kohout, Central Business Network

Proč jsou strategická partnerství tak ekonomicky zajímavá

Miroslav Kohout

Je i u vás produktivita a ziskovost na prvním místě? Je dokázáno, že dosáhnout větší produktivity a ziskovosti lze i…

Václav Solich

Píšete tyto české zkratky správně?

Mgr. Václav Solich

Žijeme v rychlé době, co není hned, je pozdě, co není jednoduché a efektivní, je odsouzeno k zapomenutí… Dobře, snad to…

Zdeněk Mahler

Vzdělávání ve firmách (2/2): Jak mu vrátit smysl a efekt?

Ing. Zdeněk Mahler

Postupná rezignace zaměstnanců, a to jakékoli věkové kategorie, na kvalitu a smysluplnost vzdělávání je nevyčíslitelnou…

Zdeněk Mahler

Vzdělávání ve firmách (1/2): Co je špatně?

Ing. Zdeněk Mahler

V tomto roce uplyne 400 let od chvíle, kdy se na Bíle Hoře rozpoutala památná bitva. Události hned po ní přinesly mnoho…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Lednový splín není mýtus. Jak pomoci zaměstnancům s povánočním návratem do práce?

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Návrat do pracovního režimu po delším volnu nebývá jednoduchý a obvykle jej provází nízká motivace k práci, nízká…

Zdeněk Mahler

Mladá generace (3/3): Jak z ní dostat to nejlepší

Ing. Zdeněk Mahler

To, jak s mladými lidmi jednat, už z předchozího dílu víme. Jak s nimi však pracovat, abychom od nich získali to…

Zdeněk Mahler

Mladá generace (2/3): Jak ji motivovat

Ing. Zdeněk Mahler

To, jací dnešní mladí lidé skutečně jsou, již víme z minulého článku. A charakteristiky to jsou povzbudivé. Jak s nimi…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

30 let posametového podnikání: Od frajerů ve velkých autech k seriózním dříčům

Ing. Jiří Jemelka, MBA

V 90. letech se lidé nadšení z nových svobod po hlavě vrhali do podnikání ve vidině rychlého zbohatnutí a získání…

Zdeněk Mahler

Mladá generace (1/3): Jaká skutečně je?

Ing. Zdeněk Mahler

O zástupcích mladé generace – tzv. mileniálech (ročníky zhruba 1980 až 1995) nebo příslušnících generace Z (1995 až…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nepřehánějte to s tolik vyzvedávaným optimismem aneb Proč se podnikatelům vyplatí troška pesimismu

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Zatímco optimistický zaměstnanec je ve své práci úspěšnější než jeho pesimistický kolega, u podnikatelů se přehnaně…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jeden zaměstnanec s depresí ubere firmě 32 pracovních dní. Jak pečovat o duševní zdraví svých zaměstnanců?

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Na 10. října připadá Světový den duševního zdraví. Tomu dle odborníků svědčí práce, na druhou stranu však samo…

Miroslav Holec

Revoluční změny pro vývojáře ve firmách. Jste připraveni?

Ing. Miroslav Holec

Informační technologie pronikly do firem z nejrůznějších odvětví. Vývojáře technologické platformy Microsoft čekají…

Jana Šrámková.

Program na vánoční večírek, o kterém se bude ještě dlouho mluvit

Jana Šrámková

Plánujete vánoční večírek, ale nevíte si rady, čím ho oživit? Nemáte velký rozpočet na agenturu řešící program či chcete…

Výpis 6678 z celkem 387