Manažer - zprávy z managementu

Jak na zaměstnance potížistu

Představme si zaměstnance, který navštíví nadřízeného s tím, že kvůli své pracovní směně nemůže dostatečně pečovat o děti před odchodem a po návratu ze školy.…

Co je Balanced Scorecard?

Co je Balanced Scorecard?

Metodologii Balanced Scorecard vytvořili v roce 1992 Robert Kaplan a David…

Ďáblův golfový trojúhelník

Ďáblův golfový trojúhelník

Devils Triangle je hrůzostrašně vyhlížející trojice golfových jamek číslo…

Internetové hrozby 2004

Internetové hrozby 2004

Internet ovládne podle odborníků v roce 2004 hrozba počítačových virů a…

Bylo to krásné, děkuji

Bylo to krásné, děkuji

Poděkování je jednou ze základních slušností. Učíme se jí od dětství a měli…

Mobbing z pozice manažera

Zodpovědní manažeři se jistě necítí příliš ve své kůži, když slyší oblíbené…

Firemní vánoční večírky: techtle mechtle, tanec na stole a hloupé vtipy

Firemní vánoční večírky: techtle mechtle, tanec na stole a hloupé vtipy

Zásoba faux-pas při firemních večírcích se zdá být téměř nevyčerpatelná.…

Čtyři kroky k úspěšné strategii obchodního kontaktování

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k úspěšné strategii obchodního kontaktování

Obchodníci si často kladou otázku, jak často by měli zasílat e-maily svým…

Etická komunikace v digitální době

Etická komunikace v digitální době

Pravidla etikety se v obchodním světě již zažila. Současná doba si však…

Kritická role středního managementu

Kritická role středního managementu

Střední manažeři mají největší problémy s řízením nedostatečně výkonných…

Žralok, kapr nebo delfín?

Žralok, kapr nebo delfín?

Chování lidí se vyvinulo v průběhu tisíciletí jako bezprostřední reakce na…

Manažer k sežrání

Manažer k sežrání

Tvrdý manažerský styl se v mnoha odvětvích osvědčuje a podřízení mají…

Šest rozhodnutí, která by odborníci na IT neměli dělat

Šest rozhodnutí, která by odborníci na IT neměli dělat

Spolupráce je podstatnou součástí fungujícího vztahu mezi technickou a…

Výpis 1059610608 z celkem 12401