Články z oblasti vzdělávání a poradenství

V businessu neznamená rychleji také kvalitněji

Myslím si, že jedna věc se z podnikání v poslední době maličko vytrácí. Alespoň se nám to tak jeví,…

Jak prodávat z očí do očí – nová kniha Iva Tomana

Knihu Jak prodávat z očí do očí označuje její autor Ing. Ivo Toman jako kuchařku tipů, triků a fíglů…

6. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln koronakrize, válka, inflace jsou…

6 tipů na excelentní zákaznickou péči

Poskytování vynikajících služeb je základem každého úspěšného podnikání, obzvláště přímo v segmentu…

Češi se kvůli covidu naučili platit kartou. V restauraci utrácí o 133 % více než před pandemií

Gastronomii a cestovnímu ruchu se po dvouletém útlumu opět začínají vracet zákazníci. A to tak…

V prvním kvartále 2022 rostla e-commerce o 9 %

Oblast e-commerce v České republice stále roste. Za první tři měsíce letošního roku dosáhl obrat…

Danone završilo akvizici společnosti Nutricia

Společnost Danone a společnost Nutricia v České republice a na Slovensku od ledna tohoto roku…

Ztrácíte se „uvnitř krabice“?

Znáte z angličtiny termín „Think outside the Box“ - tedy dívat se na věci jiným pohledem,…

Terapie CX – vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci

Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba nastavit pevné základy, které…

Výpis 19 z celkem 990