Strategie (2/2): Zavádění do praxe

V předchozím článku jsme viděli, že identifikace aktuálních příležitostí a rozhodnutí, jak těchto příležitostí na trhu využít, není snadná. Možnosti a silné stránky společnosti musejí být objektivně zhodnoceny a následné kroky předem dobře naplánovány. Dnes je na řadě realizace strategie v praxi.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Strategie (1/2): Strategické plánování

Aktuální

Strategie (2/2): Zavádění do praxe