Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Několik dobrých důvodů, proč byste se měli naučit říkat: „Nebudu to dělat“

Mnoho začínajících, mladých, ambiciózních a perspektivních manažerů si myslí, že čím tvrději budou…

Úplná volnost vs. mikro-management: Jak najít tu správnou rovnováhu při řízení lidí

Každý manažer tak trochu bojuje s nalezením vhodného kompromisu mezi dvěma opačnými póly. A…

Manažer na roztrhání: Jak efektivně vést více týmů najednou

Klasická představa o manažerovi je taková, že dotyčný manažer má na starosti jenom jeden tým…

Management by Objectives: Manažerská technika, která i po 70 letech stále funguje

I když se očekávání zaměstnanců i přístup firem neustále vyvíjí a manažerské techniky se stále…

Jak vybudovat tým, kde spolu všichni spolupracují

Schopnost vzájemné spolupráce a týmový duch jsou základem úspěchu jakéhokoliv týmu. Když se všichni…

5 signálů, že vše až přespříliš analyzujete. A tipy, co s tím dělat

Analytické myšlení a důkladné rozmýšlení důležitých rozhodnutí jsou důležité vlastnosti každého…

Efektivní brainstorming: 4 metody pro manažery a týmové vedoucí

Často můžeme slyšet, že týmy by měly udělat společný workshop, kde proběhne „brainstorming“ nápadů…

Jak na vedení firmy v digitální době

Co se stane, když se zkušený lídr rozhodne udělat radikální krok a přenese celou firmu do online a…

Deset fází změny: Jak změny probíhají na týmové nebo firemní úrovni

Změna, ať už na individuální, týmové nebo institucionální úrovni, pokaždé přináší určitá rizika a…

Výpis 19 z celkem 1647