Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Efektivní schůzky neexistují. 3 důvody, proč s nimi i vy ztrácíte čas a peníze

Většinu dne strávíte na schůzkách, které nemají reálný výsledek. Často se jich účastníte úplně…

Pět tipů, jak připravit ambiciózní, ale realistický plán pro váš tým

Plánování a nastavování cílů je jedním z nejdůležitějších poslání manažera. Málokdo ale umí trefit…

Několik jednoduchých kroků, kterými můžete podřízeným pomoct vyvážit osobní a pracovní život

„Work-life balance“, tedy vyvážení osobního a pracovního života, je téma, které se aktuálně hojně…

Jak si vytvořit nový návyk v pěti krocích

Máte dobré nápady a ušlechtilé plány, jak změnit své návyky a jak zlepšit svůj život, ale nedaří se…

Tým snů, co překoná každou překážku: Poradíme vám, jak jej vytvořit

Dnešní, rychlá doba vyžaduje od jednotlivců i týmu vysokou míru přizpůsobivosti, flexibility a…

Time management: 4 nejdůležitější tipy pro manažery, jak si zorganizovat svůj čas

Schopnost zorganizovat si svůj vlastní čas patří k nejzákladnějším dovednostem každého manažera.…

Nepracujte více, ale chytřeji. Co to ale vlastně znamená v praxi?

V odborných a osobně-rozvojových textech často můžeme číst, že abyste dosáhli vyšší produktivity a…

Rozšiřujete svůj tým? Máme pro vás pět věcí, které nesmíte opomenout

Pokud dostanete možnost rozšířit svůj tým, je to zpravidla dobrá zpráva. Znamená to, že se vám jako…

Proč není na škodu, když mají vaši podřízení občas čas se „poflakovat“

Ideální pracovník pracuje efektivně a neustále. A nebo ne? V dnešním článku si ukážeme, že pokud své…

Výpis 19 z celkem 1607