Metodologie, díky které učiníte i ta nejtěžší rozhodnutí (1/2)

Vytisknout

Manažer musí často přijímat těžká rozhodnutí. Kterou politiku nebo iniciativu prosazovat? Byl by lepší nový systém incentiv, nebo radši nová marketingová kampaň? Firmy se potřebují dostat před své konkurenty a rozhodnutí o tom, jak toho docílit, jsou často nákladná a složitá. Kterou cestou byste se měli vydat, abyste si zajistili ten nejlepší pozitivní dopad na váš byznys? Použijte metodologii, kterou prosazuje obchodní škola INSEAD. Randomizované kontrolované studie (Randomised Control Trials,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace