Firemní kultura jako záležitost nejvyššího vedení (2/2): Sladění kultury a strategie

Silná firemní kultura podporuje etické jednání, může velmi podpořit úsilí o hledání inovací a značně určuje celkový výkon společnosti. Důležité je mít dobře nastavené také firemní hodnoty, firemní poslání a obecně mít ve společnosti dobrou atmosféru.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Firemní kultura jako záležitost nejvyššího vedení (1/2): Nechybí povědomí, ale činy

Aktuální

Firemní kultura jako záležitost nejvyššího vedení (2/2): Sladění kultury a strategie