Firemní kultura jako záležitost nejvyššího vedení (2/2): Sladění kultury a strategie

Vytisknout

Silná firemní kultura podporuje etické jednání, může velmi podpořit úsilí o hledání inovací a značně určuje celkový výkon společnosti. Důležité je mít dobře nastavené také firemní hodnoty, firemní poslání a obecně mít ve společnosti dobrou atmosféru.




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace