Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 tipů, jak podpořit spokojenost na pracovišti

Čím spokojenější zaměstnanci ve vašem týmu budou, tím budou produktivnější, loajálnější a…

Efektivní schůzky neexistují. 3 důvody, proč s nimi i vy ztrácíte čas a peníze

Většinu dne strávíte na schůzkách, které nemají reálný výsledek. Často se jich účastníte úplně…

Několik tipů, jak mohou manažeři zvýšit svoji produktivitu

Manažeři mají celou řadu úkolů. Musí nejenom vést své podřízené či hlídat plnění týmových cílů, ale…

Tři vlastnosti, které musí mít každý úspěšný manažer

Nová doba přináší nové výzvy i nová očekávání od týmových vedoucích. Přesto zůstávají některé…

Stali jste se manažerem nefunkčního obchodního týmu? Tři tipy, jak jej „opravit“

Ne vždy se vše podaří, a to platí i pro sestavování obchodních týmů. Někdy se může stát, že obchodní…

Emoční inteligence: Jak vám může pomoci stát se lepším manažerem

Emoční inteligence je schopnost vyznat se ve svých vlastních emocích, rozpoznávat emoce u druhých a…

6 tipů, jak si vybudovat vyšší sebevědomí

Sebevědomí hraje v úspěchu v manažerské funkci zásadní roli. Bez zdravého, ale dostatečného…

Sebeláska v práci: Proč i vy byste měli být vstřícní vůči sami sobě

Co to je sebeláska? Jedná se o projevy přívětivosti, vstřícnosti a pochopení vůči sobě samému.…

Pět důvodů, proč jsou perfekcionisté neefektivní. A jak perfekcionismus překonat

Když je někdo perfekcionista, nebývá příliš efektivním pracovníkem. To platí jak u manažerů, tak i…

Výpis 19 z celkem 1446