Buďte vděční za špatné zaměstnance

Váš tým fungoval skvěle a vy jste jako manažeři byli skvělí, dokud nepřišel problémový zaměstnanec. Chodí pozdě na schůzky s klienty, nedává pozor na poradách, je nepříjemný na kolegy a dává najevo, že určité úkoly jsou pod jeho úroveň, i když je objektivně spíše nezvládá. Ostatní členové týmu a někteří klienti se už začínají ozývat s otázkou, co s tím budete dělat, než se všechno ještě zhorší. Co s tím tedy budete dělat?

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace