Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 2019 článků.

Budujte vztahy online i offline

19.1.2015 

Jak můžete zvětšovat kruh svých kontaktů? Důležité je skutečně poznat, koho vlastně znáte. K tomu potřebujete udělat dva kroky. Musíte si na sociální síti domluvit schůzku, sejít se a následně za…

Podstata leadershipu podle klasických filozofů

16.1.2015 

Lídři musí své podřízené rozvíjet a podporovat, to je jádrem jejich práce. Také musí věřit tomu, že se každý z jejich podřízených může zlepšit v tom, co dělá. Stát se skutečným lídrem, to je zkrátka…

Nenechte si kazit život negativními lidmi

16.1.2015 

Jeden negativní člověk na pracovišti dokáže otrávit celý tým lidí kolem sebe. Ať už je to nepříjemný šéf nebo nespokojený zákazník, často nám zkazí den, protože se nedokážeme myšlenky na něj zbavit.…

Jak zvládnout špatného šéfa

7.1.2015 

Ne každý má to štěstí pracovat pro dobrého šéfa, kterého může respektovat a učit se od něho. Co ale máte dělat, když je váš šéf méně schopný než vy nebo nedosahuje vašich dovedností? Na tento problém…

Zase vás nepovýšili. Jak neztratit motivaci?

6.1.2015 

Máte za sebou hodnocení výkonnosti, které dopadlo skvěle. V práci se vám daří, chválí si vás nadřízení, podřízení i klienti, a tak jste přesvědčeni o tom, že byste si zasloužili povýšení, zvýšení…

icon Pracovní pohovor: Jak zvrátit neúspěch a udělat dobrý dojem

5.1.2015 

Když si nejste jisti, zda váš protějšek při pohovoru správně pochopil to, co jste mu řekli, můžete vždy svou odpověď parafrázovat. Takto můžete nasměrovat konverzaci, která nabrala nesprávný směr,…

icon Jak vytvořit dobrý předmět reklamního e-mailu

5.1.2015 

Skvěle vytvořený obsah je vám k ničemu, když mu chybí dobrá propagační strategie. Ať už píšete e-mail zákazníkovi nebo se snažíte dostat do médií článek, předmět vaší zprávy je to, co příjemce uvidí…

Článek v rámci předplatného icon Na co se ptají úspěšní kandidáti při pohovoru?

31.12.2014 

Pokud hledáte práci, je dojem, který na pohovoru uděláte, z velké části příčinou vašeho úspěchu a případně i neúspěchu. Když dospějete do fáze, ve které jste vyzváni k položení otázek, které vás…

Jak přesvědčit druhé a získat si jejich podporu

31.12.2014 

Umění přesvědčit ostatní je důležité, ať už vedete tým, snažíte se prosadit nový projekt nebo uzavřít obchod. Spousta skvělých myšlenek se neprosadí jen proto, že je neumíme správně podat. Jak si tedy…

Článek v rámci předplatného icon Umíte se vypořádat s námitkami zákazníků?

31.12.2014 

Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti jsou špatné. To ale není pravda. Pokud zákazník něco namítá, znamená to, že má o vaši nabídku zájem a vy tak máte šanci obchod…

Článek v rámci předplatného icon Evropské právo: Obezita může být zdravotní postižení

30.12.2014 

Soudní dvůr Evropské unie vynesl průlomový rozsudek v oblasti rovného zacházení se zaměstnanci. V závěrečném stanovisku k případu propuštění obézního dánského pečovatele o děti Karstena Kaltofta…

Jak odmítnout bez pocitu viny a strachu

23.12.2014 

Někdo vás požádal o určitou službu, ale vy nemáte čas nebo zájem mu pomáhat. Taková situace nastává dnes a denně a vždy v ní můžete volit mezi dvěma způsoby řešení. Buď se přizpůsobíte požadavku…

Článek v rámci předplatného Máte na to stát se poradcem?

22.12.2014 

Hodně profesionálů se poté, co ztratí práci nebo dobrovolně odejdou od zaměstnavatele, rozhodne stát se poradci. Hodně jich to ale časem vzdá, protože zjistí, že na to nemají. Neznamená to, že nejsou…

Rady pro mladé talenty na začátku kariéry

19.12.2014 

Následující rady a doporučení byly původně určeny mladým lídrům, ale za každým z těchto tipů se skrývá hlubší úvaha o tom, co je skutečně relevantní a užitečné pro všechny mladé talenty v byznysu.…

icon Jak zvýšit vaši důvěryhodnost v očích zákazníka

18.12.2014 

Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte. Efektivita vašeho prodeje je z velké části ovlivněna důvěrou, kterou ve vás kupující chovají. Pokud nebudete působit důvěryhodně,…

Výpis 13961410 z celkem 2019