5 důvodů, proč novinář nezavolá
PR Daily shrnuje 5 hlavních důvodů, proč novináři nezavolají, i když je o to žádáte, píšete emaily a necháváte vzkazy. Vaše…
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1968 článků.
PR Daily shrnuje 5 hlavních důvodů, proč novináři nezavolají, i když je o to žádáte, píšete emaily a necháváte vzkazy. Vaše…
Až 2257 liber na každého nově přijatého zaměstnance ve věku 18 až 24 let. To je výše státního příspěvku, který připravila britská vl&…
Když už překonáte všechny bariéry v podobě recepčních a sekretářek, když zjistíte, kdo skutečně rozhoduje, když s ním zavedete hovor a vše…
Propouštět je těžké, ještě těžší je však být propouštěn. Personalisté by proto neměli propouštěným jejich situaci je&…
Skype je dnes běžným komunikačním nástrojem pro porady nebo koučovací sezení, nemohou-li se účastníci setkat osobně. Videohovory však maj&…
„Jestliže chcete dosáhnout všeho, čeho můžete dosáhnout, a soustředit se na těch několik úkolů, které znamenají největší přínos pro…
Existuje mnoho výmluv, proč se obchod nezdařil. Kromě toho existuje mnoho objektivních důvodů, které však prodejci mohou ovlivnit. Úspěch prodejce je zá…
Často opomíjeným aspektem během prodeje je mozek zákazníka a to, jak vlastně funguje. Obvykle víte, jak oslovit lidi, kteří vám jsou nějak podobn&…
Studie HR Chally Group zkoumala chování zákazníků v oblasti B2B. Zjistila, že kromě kvalitního produktu nebo služby očekávají klienti také…
Člověk, který (dobrovolně či nedobrovolně) opustí jednu kariéru, aby získal jinou, která jej bude více naplňovat, prochází osmi postupn&…
Pravidelné porady patří k základním pilířům rozvoje produktivního obchodního týmu. Neznamená to však, že se musí konat…
Schopnost omluvit se patří ke klíčovým, často však opomíjeným součástem úspěšné profesionální komunikace. Přitom…
Stačí jeden negativní komentář na internetu a vaše pověst může být vážně ohrožena. O to víc je v současné době důležité, abyste…
Prodej je vlastně hra a jako každá má i svá pravidla. Úspěšný prodejce Grant Cardone, který je také autorem žádaných publikac&…
Každý rok skončí spousta podniků na tom, že přespříliš spoléhá na jediný komunikační kanál: Internet. Ale marketing není o tom,…