Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1968 článků.

icon 5 důvodů, proč novinář nezavolá

16.2.2012 

PR Daily shrnuje 5 hlavních důvodů, proč novináři nezavolají, i když je o to žádáte, píšete emaily a necháváte vzkazy. Vaše…

icon Británie sází na příspěvky pro zaměstnávání mladých lidí

15.2.2012 

Až 2257 liber na každého nově přijatého zaměstnance ve věku 18 až 24 let. To je výše státního příspěvku, který připravila britská vl&…

Článek v rámci předplatného icon Jak se dostat k tomu, kdo rozhoduje

13.2.2012 

Když už překonáte všechny bariéry v podobě recepčních a sekretářek, když zjistíte, kdo skutečně rozhoduje, když s ním zavedete hovor a vše…

icon Co nikdy neříkat propouštěným

9.2.2012 

Propouštět je těžké, ještě těžší je však být propouštěn. Personalisté by proto neměli propouštěným jejich situaci je&…

Profesionální pravidla videohovorů

9.2.2012 

Skype je dnes běžným komunikačním nástrojem pro porady nebo koučovací sezení, nemohou-li se účastníci setkat osobně. Videohovory však maj&…

Brian Tracy: Šest kroků k efektivnímu delegování

8.2.2012 

„Jestliže chcete dosáhnout všeho, čeho můžete dosáhnout, a soustředit se na těch několik úkolů, které znamenají největší přínos pro…

icon 7 způsobů, jak přijít o zakázku

8.2.2012 

Existuje mnoho výmluv, proč se obchod nezdařil. Kromě toho existuje mnoho objektivních důvodů, které však prodejci mohou ovlivnit. Úspěch prodejce je zá…

Článek v rámci předplatného icon Jak funguje mozek zákazníka

3.2.2012 

Často opomíjeným aspektem během prodeje je mozek zákazníka a to, jak vlastně funguje. Obvykle víte, jak oslovit lidi, kteří vám jsou nějak podobn&…

Článek v rámci předplatného icon Studie: 7 věcí, které zákazníci čekají od prodejců

2.2.2012 

Studie HR Chally Group zkoumala chování zákazníků v oblasti B2B. Zjistila, že kromě kvalitního produktu nebo služby očekávají klienti také…

Článek v rámci předplatného icon Jak probíhá transformace kariéry?

30.1.2012 

Člověk, který (dobrovolně či nedobrovolně) opustí jednu kariéru, aby získal jinou, která jej bude více naplňovat, prochází osmi postupn&…

Proč obchodníci nenávidí porady?

25.1.2012 

Pravidelné porady patří k základním pilířům rozvoje produktivního obchodního týmu. Neznamená to však, že se musí konat…

Umíte se omluvit?

17.1.2012 

Schopnost omluvit se patří ke klíčovým, často však opomíjeným součástem úspěšné profesionální komunikace. Přitom…

Článek v rámci předplatného icon Jak postupovat, když se zákazník zlobí

17.1.2012 

Stačí jeden negativní komentář na internetu a vaše pověst může být vážně ohrožena. O to víc je v současné době důležité, abyste…

icon 12 pravidel úspěšného uzavření obchodu

12.1.2012 

Prodej je vlastně hra a jako každá má i svá pravidla. Úspěšný prodejce Grant Cardone, který je také autorem žádaných publikac&…

icon 12 způsobů, jak vylepšit marketingové brožury

10.1.2012 

Každý rok skončí spousta podniků na tom, že přespříliš spoléhá na jediný komunikační kanál: Internet. Ale marketing není o tom,…

Výpis 19211935 z celkem 1968