Vysoká provize bez fixního platu
Společnosti rády nabízejí práci pouze za provizi. Prodejce tak vydělává jen tehdy, když efektivně pracuje. Nezkušení prodejci o taková m&…
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1968 článků.
Společnosti rády nabízejí práci pouze za provizi. Prodejce tak vydělává jen tehdy, když efektivně pracuje. Nezkušení prodejci o taková m&…
Od 1. ledna 2012 vešel v platnost zákon o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim. Znamená to, že nově bude možné trestně stíhat nejen jednotlivce, ale i celé firmy, a to za téměř…
Ideální prodejní taktika neexistuje. Pouze osobnost, vzdělání a zkušenosti prodejce mohou pomoci určit, jaká technika pro něj může být efektivn&…
Zaměstnávání pracovníků na dálku je velmi atraktivní, vyžaduje však pečlivé plánování a přípravu, aby mohlo b&…
Všichni jsme se s tím setkali: Lidé poslouchají prezentaci s nepřítomným pohledem a evidentně jsou myšlenkami úplně mimo. Pokud jste…
Konference znamená velkou marketingovou příležitost. V době těsných rozpočtů je však naprosto nezbytné prokázat návratnost akce. Pokud pracujete v…
Prodej řediteli podniku se od prodeje finančnímu řediteli liší: ředitel podniku je pozitivní, plný energie a přitom hledá nové možnosti rozvoje, kdežto finanční ředitel je placen za to, aby předvídal…
Na každém pracovišti dochází k občasným nedorozuměním a sporům. I když totiž sami nejsme konfliktní, můžeme pracovat s lidmi, kteří mají…
Jaký je vztah mezi odměňováním a motivací? Jak se vzájemně ovlivňují? Kdy je zaměstnanec spokojen se svou odměnou? Jak změřit jeho výkon? Přesně tyto…
Networkingová setkání mohou mít celou řadu podob. Celá řada lidí si také klade otázku, zda tyto akce skutečně pomáhají k z&…
Většina prodejců umí prodat jakýkoliv produkt. V první řadě ale musí umět prodat sebe sama. Profesionál postupuje při žádosti o místo stejně…
Klesá-li ve vaší kanceláři produktivita, je třeba co nejrychleji zjistit, co to způsobuje. Často to bývají na první pohled malé překá…
Nutnost říci zaměstnanci, že bude propuštěn nebo dodavateli, že neodvedl dobrou práci, patří v manažerské komunikaci k obávaným tématům. Přesto…
Podle portálu Business Brief už končí doba, kdy prodejci mohou telefonicky kontaktovat nové zákazníky prostřednictvím databází telefonní…
Hodně bylo již napsáno o spolupráci marketingu a prodeje. Většina firem se nakonec naučila, jak tyto dvě funkce ve firmě efektivně skloubit. Kromě toho nejnovější…