Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 825 článků.

Reklamní bannery - zajímají ještě někoho?

1.8.2005 

Reklamní bannery na Internetu jsou vnímány podobně jako reklama v jiných médiích. Jsou drahé, těžko se měří jejich účinnost, obsah reklamy se většinou nevztahuje k obsahu stránky a uživatelé je…

Článek v rámci předplatného icon Jak se vypořádat se závistí kolegů

18.7.2005 

Pracuji v jisté společnosti 8 měsíců. Během 6 měsíce jsem musela podstoupit chirurgický zákrok a celé to trvalo 5 týdnů. Jsem jediná osoba v pozici zaměstnaná na plný úvazek. Moje spolupracovnice je…

icon Chystá se etický kodex PR

14.7.2005 

Asociace PR agentur (APRA) a některé velké české firmy připravují Etický kodex Public Relations. Jejich cílem je vymezit nejasný obor PR komunikace, stanovit pravidla pro práci s informacemi či výběr…

Jak plánuje dovolenou soukromý podnikatel

29.6.2005 

Naplánujte si zaslouženou dovolenou! Několik jednoduchých tipů: Jste sami páni vašeho času - využijte toho! Každý business má svůj sezónní rytmus - pokud si např. většina vašich klientů bere volno v…

Článek v rámci předplatného icon Desatero efektního PR

28.6.2005 

Efektivní PR vyžaduje jasnou volbu nejvhodnějšího média a způsobu propagace pro každou konkrétní firmu. K tomuto závěru dospěli alespoň účastníci semináře s názvem Hodnocení efektivnosti Public…

icon Blog jako nástroj PR

23.6.2005 

Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly uvědomit, že právě blogy mohou být efektivním nástrojem public relations. Nejde však o to, zřizovat blogy pro publikování…

Článek v rámci předplatného PR: Aby váš e-mail získal pozornost

9.6.2005 

Publicita je jedním ze základních předpokladů úspěšného podnikání. Firmám se ale často nedaří správně oslovovat zástupce médií, kteří jim mohou publicitu zajistit. Zpravidla se snaží s novináři…

icon Jak začít s marketingem a PR

20.5.2005 

Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které začínají s marketingem a PR. Nejdůležitější je při tom to, aby postupovaly efektivně z hlediska nákladů i vynaloženého času a…

icon Užijte si dovolenou s čistým svědomím

17.5.2005 

Přestože dva z pěti Američanů by měli raději pár dnů volna navíc než více peněz za práci přesčas, mnoho pracovníků stále pokračuje v odkládání dovolené, která se jim nastřádala. Touha po větším…

Podle čeho se pozná škodlivý manažer

9.5.2005 

Na vytvoření dobré organizace je zapotřebí mnoha řádných manažerů, ale na její zničení stačí jeden jediný škodlivý manažer. Většina lidí ví, že škodlivý manažer je ten, který manipuluje s ostatními…

Článek v rámci předplatného icon Šest kroků pro snadnější PR

3.5.2005 

Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit zákazníky. Zároveň jsou však velice náročné z hlediska časového. Článek proto přináší šest rad pro rychlejší vytvoření…

Plánujte! Léto se blíží

2.5.2005 

Podnikatelé by měli začít chystat své firmy na léto připravit zaměstnance a zákazníky na změny způsobené dovolenými a fluktuacemi obchodu. To znamená plánování, rozvrhování a snad i finanční…

Šest kroků do záře reflektorů

24.3.2005 

Mnoho malých firem si dalo za cíl získat pozitivní publicitu a vystoupit z neznáma do národní prominence. Klíčem k tomu je mít efektivní program vztahů s médii, který jim umožní vybudovat vztahy s…

Pryč s ničivými návyky

22.3.2005 

Pokud jste jako většina podnikatelů, máte pravděpodobně alespoň jeden návyk, který byste rádi změnili, nebo se ho zbavili nadobro. Možná trávíte příliš času sledováním televize, odkládáte marketingová…

icon Přečtěte si mě!

15.3.2005 

Chcete, aby vaše tiskové zprávy upoutaly pozornost médií? Inspirujte se několika postřehy odbornice na public relations Kimberly McCall. Sama například dává každé tiskové zprávě, která se jí dostane…

Výpis 736750 z celkem 825