Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 821 článků.

Článek v rámci předplatného icon Desatero efektního PR

28.6.2005 

Efektivní PR vyžaduje jasnou volbu nejvhodnějšího média a způsobu propagace pro každou konkrétní firmu. K tomuto závěru dospěli alespoň účastníci semináře s názvem Hodnocení efektivnosti Public…

icon Blog jako nástroj PR

23.6.2005 

Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly uvědomit, že právě blogy mohou být efektivním nástrojem public relations. Nejde však o to, zřizovat blogy pro publikování…

Článek v rámci předplatného PR: Aby váš e-mail získal pozornost

9.6.2005 

Publicita je jedním ze základních předpokladů úspěšného podnikání. Firmám se ale často nedaří správně oslovovat zástupce médií, kteří jim mohou publicitu zajistit. Zpravidla se snaží s novináři…

icon Jak začít s marketingem a PR

20.5.2005 

Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které začínají s marketingem a PR. Nejdůležitější je při tom to, aby postupovaly efektivně z hlediska nákladů i vynaloženého času a…

icon Užijte si dovolenou s čistým svědomím

17.5.2005 

Přestože dva z pěti Američanů by měli raději pár dnů volna navíc než více peněz za práci přesčas, mnoho pracovníků stále pokračuje v odkládání dovolené, která se jim nastřádala. Touha po větším…

Podle čeho se pozná škodlivý manažer

9.5.2005 

Na vytvoření dobré organizace je zapotřebí mnoha řádných manažerů, ale na její zničení stačí jeden jediný škodlivý manažer. Většina lidí ví, že škodlivý manažer je ten, který manipuluje s ostatními…

Článek v rámci předplatného icon Šest kroků pro snadnější PR

3.5.2005 

Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit zákazníky. Zároveň jsou však velice náročné z hlediska časového. Článek proto přináší šest rad pro rychlejší vytvoření…

Plánujte! Léto se blíží

2.5.2005 

Podnikatelé by měli začít chystat své firmy na léto připravit zaměstnance a zákazníky na změny způsobené dovolenými a fluktuacemi obchodu. To znamená plánování, rozvrhování a snad i finanční…

Šest kroků do záře reflektorů

24.3.2005 

Mnoho malých firem si dalo za cíl získat pozitivní publicitu a vystoupit z neznáma do národní prominence. Klíčem k tomu je mít efektivní program vztahů s médii, který jim umožní vybudovat vztahy s…

Pryč s ničivými návyky

22.3.2005 

Pokud jste jako většina podnikatelů, máte pravděpodobně alespoň jeden návyk, který byste rádi změnili, nebo se ho zbavili nadobro. Možná trávíte příliš času sledováním televize, odkládáte marketingová…

icon Přečtěte si mě!

15.3.2005 

Chcete, aby vaše tiskové zprávy upoutaly pozornost médií? Inspirujte se několika postřehy odbornice na public relations Kimberly McCall. Sama například dává každé tiskové zprávě, která se jí dostane…

Článek v rámci předplatného Uvedení nového produktu na trh v sedmi krocích

4.3.2005 

Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a rozhodli, co přesně chcete nabídnout. Vše, co nyní potřebujete, je vyvolat prodej. To zní jednoduše, ale denně je vymyšleno…

10 tipů pro firemní webové stránky

23.2.2005 

I malé firmy rychle pochopily, že mít vlastní webovou stránku dnes není výhoda, ale nutnost. Mít webovou stránku však ještě neznamená zaručený úspěch u zákazníků. Špatně vytvořené a rozvržené stránky…

Hledá se chyba měsíce

11.2.2005 

Každý někdy udělá chybu a měl by mít možnost poučit se z ní. Tento přístup alespoň uznává marketingová a reklamní agentura Brogan & Partners z amerického Detroitu. Sdílení chyb je podle ní stejně…

icon Rozhovor s Lenkou Papadakisovou, ředitelkou vzdělávací a poradenské společnosti EXPERTIS PRAHA

7.2.2005 

Expertis realizuje systematické programy vzdělávání a rozvoje kompetencí, tématické kurzy a koncepční projekty v oblasti firemního vzdělávání, individuální vzdělávání formou otevřených kurzů a v…

Výpis 736750 z celkem 821