Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 818 článků.

icon Jak začít s marketingem a PR

20.5.2005 

Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které začínají s marketingem a PR. Nejdůležitější je při tom to, aby postupovaly efektivně z hlediska nákladů i vynaloženého času a…

icon Užijte si dovolenou s čistým svědomím

17.5.2005 

Přestože dva z pěti Američanů by měli raději pár dnů volna navíc než více peněz za práci přesčas, mnoho pracovníků stále pokračuje v odkládání dovolené, která se jim nastřádala. Touha po větším…

Podle čeho se pozná škodlivý manažer

9.5.2005 

Na vytvoření dobré organizace je zapotřebí mnoha řádných manažerů, ale na její zničení stačí jeden jediný škodlivý manažer. Většina lidí ví, že škodlivý manažer je ten, který manipuluje s ostatními…

Článek v rámci předplatného icon Šest kroků pro snadnější PR

3.5.2005 

Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit zákazníky. Zároveň jsou však velice náročné z hlediska časového. Článek proto přináší šest rad pro rychlejší vytvoření…

Plánujte! Léto se blíží

2.5.2005 

Podnikatelé by měli začít chystat své firmy na léto připravit zaměstnance a zákazníky na změny způsobené dovolenými a fluktuacemi obchodu. To znamená plánování, rozvrhování a snad i finanční…

Šest kroků do záře reflektorů

24.3.2005 

Mnoho malých firem si dalo za cíl získat pozitivní publicitu a vystoupit z neznáma do národní prominence. Klíčem k tomu je mít efektivní program vztahů s médii, který jim umožní vybudovat vztahy s…

Pryč s ničivými návyky

22.3.2005 

Pokud jste jako většina podnikatelů, máte pravděpodobně alespoň jeden návyk, který byste rádi změnili, nebo se ho zbavili nadobro. Možná trávíte příliš času sledováním televize, odkládáte marketingová…

icon Přečtěte si mě!

15.3.2005 

Chcete, aby vaše tiskové zprávy upoutaly pozornost médií? Inspirujte se několika postřehy odbornice na public relations Kimberly McCall. Sama například dává každé tiskové zprávě, která se jí dostane…

Článek v rámci předplatného Uvedení nového produktu na trh v sedmi krocích

4.3.2005 

Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a rozhodli, co přesně chcete nabídnout. Vše, co nyní potřebujete, je vyvolat prodej. To zní jednoduše, ale denně je vymyšleno…

10 tipů pro firemní webové stránky

23.2.2005 

I malé firmy rychle pochopily, že mít vlastní webovou stránku dnes není výhoda, ale nutnost. Mít webovou stránku však ještě neznamená zaručený úspěch u zákazníků. Špatně vytvořené a rozvržené stránky…

Hledá se chyba měsíce

11.2.2005 

Každý někdy udělá chybu a měl by mít možnost poučit se z ní. Tento přístup alespoň uznává marketingová a reklamní agentura Brogan & Partners z amerického Detroitu. Sdílení chyb je podle ní stejně…

icon Rozhovor s Lenkou Papadakisovou, ředitelkou vzdělávací a poradenské společnosti EXPERTIS PRAHA

7.2.2005 

Expertis realizuje systematické programy vzdělávání a rozvoje kompetencí, tématické kurzy a koncepční projekty v oblasti firemního vzdělávání, individuální vzdělávání formou otevřených kurzů a v…

icon Odnaučte šéfa říkat "ne"

1.2.2005 

V noci vás osvítí úžasný nápad, nemůžete ani dospat a hned ráno po příchodu do práce ho předložíte šéfovi. Ten vám ale během třiceti sekund vyjmenuje řadu důvodů, proč by váš nápad nefungoval, a…

icon Mladý šéf versus starší zaměstnanci

6.1.2005 

Za celých 37 let své kariéry se Stephen Schechter zodpovídal vždy nadřízenému, který byl starší než on. Před rokem přijal nové místo jako vice prezident jedné PR společnosti v New Yorku, jejíž výkonný…

Informační manažeři 2005

4.1.2005 

Ředitelé a manažeři informačních technologií budou v následujícím roce muset zdokonalit své obchodní dovednosti. Podle zhodnocení minulého roku provedeného analytickou společností Gartner před nimi…

Výpis 736750 z celkem 818