Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 818 článků.

icon Náš konkurent? Šedá ekonomika!

18.10.2005 

Rozhovor s personálním manažerem hotelového řetězce OREA HOTELS Mgr. Zdeňkem Modálkem. Mimo jiné o nebojácnosti této společnosti vzdělávat pracovníky konkurence nebo o tom, proč se zaměstnanci…

Článek v rámci předplatného Živé marketingové akce jsou zase ´in´

14.10.2005 

Obchodníci stále více využívají k dosažení zákazníků společenské události. Uvědomují si totiž, že se snižuje sledovanost televizních reklam, neboťtechnologie umožňuje lidem odfiltrovat nechtěné šoty.…

icon On-line PR má stále nedostatky

13.10.2005 

Od tiskových sekcí internetových stránek firem očekávají novináři jednoduchý přístup k tiskovým materiálům bez nutnosti registrace, dostatek grafického materiálu ve vysokém rozlišení a přímé kontakty…

Článek v rámci předplatného icon PR a Corporate social responsibility

12.10.2005 

I v České republice se začíná věnovat pozornost otázce tzv. sociální odpovědnosti firem (CSR corporate social responsibility). Jde o jakousi nadstavbu nad komerčními aktivitami firem, jež může…

icon Co z váš udělá úspěšného náboráře?

8.9.2005 

Válka o talenty je denním chlebem a firmy, které myslí na svou budoucnost, mají dávno heslo nabírej ty nejlepší jako svou mantru. Je jasné, že pokud chceme získat ty nejlepší zaměstnance, dá rozum, že…

Článek v rámci předplatného icon Personální agentury se osvědčují

18.8.2005 

Stále větší počet manažerů lidských zdrojů se obrací na specializované personální agentury s žádostí o pomoc při náboru nových zaměstnanců na určité pozice. Stejný přístup k uchazečům na všechna místa…

Článek v rámci předplatného icon Reklama versus PR

18.8.2005 

Všichni víme, jaké je nejstarší řemeslo. O tom, které je druhé nejstarší se však vedou v odborných kruzích spory. Někteří tvrdí, že je to reklama a jiní, že public relations. Tyto dva obory jsou si…

Během dovolených voláme méně často do svých firem

16.8.2005 

Když jsem pryč, neočekávejte, že zavolám! - Tak to funguje u mnohých drobných podnikatelů v době, kdy odjíždí na dovolenou.Přestože procento amerických vlastníků, kteří plánovali alespoň týdenní letní…

Reklamní bannery - zajímají ještě někoho?

1.8.2005 

Reklamní bannery na Internetu jsou vnímány podobně jako reklama v jiných médiích. Jsou drahé, těžko se měří jejich účinnost, obsah reklamy se většinou nevztahuje k obsahu stránky a uživatelé je…

Článek v rámci předplatného icon Jak se vypořádat se závistí kolegů

18.7.2005 

Pracuji v jisté společnosti 8 měsíců. Během 6 měsíce jsem musela podstoupit chirurgický zákrok a celé to trvalo 5 týdnů. Jsem jediná osoba v pozici zaměstnaná na plný úvazek. Moje spolupracovnice je…

icon Chystá se etický kodex PR

14.7.2005 

Asociace PR agentur (APRA) a některé velké české firmy připravují Etický kodex Public Relations. Jejich cílem je vymezit nejasný obor PR komunikace, stanovit pravidla pro práci s informacemi či výběr…

Jak plánuje dovolenou soukromý podnikatel

29.6.2005 

Naplánujte si zaslouženou dovolenou! Několik jednoduchých tipů: Jste sami páni vašeho času - využijte toho! Každý business má svůj sezónní rytmus - pokud si např. většina vašich klientů bere volno v…

Článek v rámci předplatného icon Desatero efektního PR

28.6.2005 

Efektivní PR vyžaduje jasnou volbu nejvhodnějšího média a způsobu propagace pro každou konkrétní firmu. K tomuto závěru dospěli alespoň účastníci semináře s názvem Hodnocení efektivnosti Public…

icon Blog jako nástroj PR

23.6.2005 

Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly uvědomit, že právě blogy mohou být efektivním nástrojem public relations. Nejde však o to, zřizovat blogy pro publikování…

Článek v rámci předplatného PR: Aby váš e-mail získal pozornost

9.6.2005 

Publicita je jedním ze základních předpokladů úspěšného podnikání. Firmám se ale často nedaří správně oslovovat zástupce médií, kteří jim mohou publicitu zajistit. Zpravidla se snaží s novináři…

Výpis 721735 z celkem 818