Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 821 článků.

icon Jak řešit některé nepříjemné situace

25.4.2006 

Smysl pro humor může být jednou znejlepších zbraní při překonávání nepříjemných situací. Někdy ale může vtipná poznámka situaci ještě zhoršit a proto je potřeba problém řešit jinak.Zde je několik…

Článek v rámci předplatného icon Možnosti při výběru jména pro vaši značku

21.4.2006 

O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky by mělo vyčnívat nad ostatními na vašem trhu a zároveň podporovat to, co vaše značka slibuje, jaký předkládá příběh a jakého…

icon Jeden ze způsobů, jak udržet zaměstnance

12.4.2006 

Dávnopryč je doba, kdy zaměstnanci pracovali pro jednu firmu 35 a více let. Školení je jedním ze způsobů, jak zvýšit šance udržet si nejlepší zaměstnance, pokud je kvalitní. Ve studii z ledna…

icon Nábor a rozvoj manažerů

10.4.2006 

Každá společnost občas stojí před otázkou, kde najít nejvhodnějšího manažera a jak ho potom dále rozvíjet, aby byl maximálně využit jeho potenciál. Nejdůležitější jsou následující tři body:- jednotný…

icon Rozdíl mezi šéfem a vůdcem

13.3.2006 

Každý vůdce je zároveň i šéf. Ale ne každý šéf je vždy vůdcem. Vůdce je respektovaný, ostatní k němu vzhlížejí a on…

Článek v rámci předplatného icon V blogosféře pomáhají s marketingem zákazníci

10.3.2006 

Po léta se marketéři hrozili nasycení svých trhů a zahlcení zákazníků reklamou do takové míry, že ji již nedokáží v každodenním životě pořádně vnímat. Vytvořili celý lexikon k tomuto fenoménu a…

Článek v rámci předplatného icon Jak řídit reputaci

6.2.2006 

Řízení pověsti podniku (reputation management) je jednou z posledních technik v práci s veřejností. Oproti klasickým PR informacím je pověst trvalejší. Nesou ji osoby, které jsou s podnikem…

icon Pozor na zásadní chyby v personalistice

23.1.2006 

V personalistické praxi dochází stále k řadě běžných chyb. Článek upozorňuje na ty nejzákladnější.- Rychlý nábor a pomalé propouštění. Firmy cítí velký tlak rychle obsadit prázdná místa, často proto…

icon Pryč se starými zvyky!

16.1.2006 

Manažerská móda přichází a odchází. Pokud se dají trendy vyhodit třeba jako vánoční stromek, které by to byly v oblasti HR za loňský rok?- Průzkumy postojů zaměstnanců.V současnosti využívány ve 40 %…

icon Důležité je více vyhrávat než prohrávat

16.1.2006 

Dvojrozhovor s Alžbětou Hradcovou, HR manažerkou společnosti NESS Czech, a Ivanem Hruškou, prezidentem společnosti NESS Europe, která patří mezi přední dodavatele informačních technologií ve střední a…

10 tipů v oblasti managementu času pro prezentující

5.1.2006 

Pokud přednášíte, je dobré umět co nejlépe využít doby, kterou máte na přípravu. Autorka se zabývá managementem času a přináší několik tipů pro proces plánovaní prezentací.Při vytváření zcela nových…

icon On-line reklama chce nápad a správný čas

29.11.2005 

S on-line reklamou se doposud spojovalo rychlé vyvíjení nových formátů a okázalých ataků uživatelů agresivními prostředky. Nyní se však zástupci mediálních agentur a zadavatelů shodují, že…

icon Firemní časopis? Nesmí být hlásnou troubou managementu...

16.11.2005 

Nástěnkám jsem se smála, říká v rozhovoru pro HR-server o jedné ze stále používaných forem vnitropodnikové komunikace Ing. Dana Dvořáková, MBA ředitelka útvaru komunikace Českých aerolinií, a.s.…

Šest typů marketingové organizace

3.11.2005 

Americká poradenská společnost Booz Allen Hamilton a Asociace národních inzerentů (ANA) společně provedly průzkum za účelem rozčlenění soudobých marketingových organizací a nalezení nejlepších způsobů…

Článek v rámci předplatného Budování značky na veletrzích

1.11.2005 

Budování značky je základní marketingový koncept, který má odlišit vaše produkty či služby od konkurenčních. Konkrétní jména, slogany, designy, symboly a další prvky utvářejí unikátní identitu. Značka…

Výpis 706720 z celkem 821