Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 818 článků.

icon Nábor a rozvoj manažerů

10.4.2006 

Každá společnost občas stojí před otázkou, kde najít nejvhodnějšího manažera a jak ho potom dále rozvíjet, aby byl maximálně využit jeho potenciál. Nejdůležitější jsou následující tři body:- jednotný…

icon Rozdíl mezi šéfem a vůdcem

13.3.2006 

Každý vůdce je zároveň i šéf. Ale ne každý šéf je vždy vůdcem. Vůdce je respektovaný, ostatní k němu vzhlížejí a on…

Článek v rámci předplatného icon V blogosféře pomáhají s marketingem zákazníci

10.3.2006 

Po léta se marketéři hrozili nasycení svých trhů a zahlcení zákazníků reklamou do takové míry, že ji již nedokáží v každodenním životě pořádně vnímat. Vytvořili celý lexikon k tomuto fenoménu a…

Článek v rámci předplatného icon Jak řídit reputaci

6.2.2006 

Řízení pověsti podniku (reputation management) je jednou z posledních technik v práci s veřejností. Oproti klasickým PR informacím je pověst trvalejší. Nesou ji osoby, které jsou s podnikem…

icon Pozor na zásadní chyby v personalistice

23.1.2006 

V personalistické praxi dochází stále k řadě běžných chyb. Článek upozorňuje na ty nejzákladnější.- Rychlý nábor a pomalé propouštění. Firmy cítí velký tlak rychle obsadit prázdná místa, často proto…

icon Pryč se starými zvyky!

16.1.2006 

Manažerská móda přichází a odchází. Pokud se dají trendy vyhodit třeba jako vánoční stromek, které by to byly v oblasti HR za loňský rok?- Průzkumy postojů zaměstnanců.V současnosti využívány ve 40 %…

icon Důležité je více vyhrávat než prohrávat

16.1.2006 

Dvojrozhovor s Alžbětou Hradcovou, HR manažerkou společnosti NESS Czech, a Ivanem Hruškou, prezidentem společnosti NESS Europe, která patří mezi přední dodavatele informačních technologií ve střední a…

10 tipů v oblasti managementu času pro prezentující

5.1.2006 

Pokud přednášíte, je dobré umět co nejlépe využít doby, kterou máte na přípravu. Autorka se zabývá managementem času a přináší několik tipů pro proces plánovaní prezentací.Při vytváření zcela nových…

icon On-line reklama chce nápad a správný čas

29.11.2005 

S on-line reklamou se doposud spojovalo rychlé vyvíjení nových formátů a okázalých ataků uživatelů agresivními prostředky. Nyní se však zástupci mediálních agentur a zadavatelů shodují, že…

icon Firemní časopis? Nesmí být hlásnou troubou managementu...

16.11.2005 

Nástěnkám jsem se smála, říká v rozhovoru pro HR-server o jedné ze stále používaných forem vnitropodnikové komunikace Ing. Dana Dvořáková, MBA ředitelka útvaru komunikace Českých aerolinií, a.s.…

Šest typů marketingové organizace

3.11.2005 

Americká poradenská společnost Booz Allen Hamilton a Asociace národních inzerentů (ANA) společně provedly průzkum za účelem rozčlenění soudobých marketingových organizací a nalezení nejlepších způsobů…

Článek v rámci předplatného Budování značky na veletrzích

1.11.2005 

Budování značky je základní marketingový koncept, který má odlišit vaše produkty či služby od konkurenčních. Konkrétní jména, slogany, designy, symboly a další prvky utvářejí unikátní identitu. Značka…

icon PR - komunikace se zákazníky, zaměstnanci a veřejností

1.11.2005 

PR, neboli vztahy s veřejností, jsou komunikační oblastí, která bývá označována jako součást marketingové komunikace. Nejde však pouze o manažerskou disciplínu, ale všeobecnou, protože se dotýká všech…

Pryč s nudnými prezentacemi!

31.10.2005 

Sedíte a stále nemůžete najít pohodlnou pozici. Člověk, který hovoří, nedokáže odpoutat vaši pozornost od vašeho nepohodlí. Navíc předčítá přesně to, co je na slidech. Naneštěstí musíte skoro šilhat,…

icon E-mail způsobuje obezitu

18.10.2005 

Zaměstnanci ve Velké Británii oslaví tento týden pátek bez e-mailu. Jedná se o iniciativu vládní organizace pro sport Sport England, jejímž cílem je zvednout kancelářské zaměstnance ze židlí a vést je…

Výpis 706720 z celkem 818