Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 825 článků.

Nová hrozba - internetoví vyděrači

30.5.2006 

Internetoví útočníci v dnes jednoznačně míří za vidinou rychlého zbohatnutí a nemusí se zde jednat pouze o obligátní phishing, zaměřený zejména na nezkušené uživatele. Své místo si začíná nacházet…

Článek v rámci předplatného icon Bumerang - proces náboru bývalých zaměstnanců - část 1

29.5.2006 

Nábor bývalých zaměstnanců je spolehlivý a efektivní. Primárně také proto, že náklady a časová investice jsou nízké. Pozor na zastaralé myšlení Řada manažerů je toho názoru, že bumerang je zrádce a…

Článek v rámci předplatného icon Firemní blog přichází do povědomí

19.5.2006 

Firemní blogy tvoří zatím jen malou část blogosféry. Americká PR společnost Makovsky & Company nechala vypracovat studii, v níž se zaměřila právě na to, jaké firmy blogují a jaké je o blogování…

icon Rovnováha mezi prací a volným časem

8.5.2006 

Čeští zaměstnanci tráví v práci více času, než je vjinde vEU běžné - to je všeobecně známý fakt, jehož důvody jsou například delší stanovená týdenní pracovní doba, nižší produktivita práce, méně…

icon Jak řešit některé nepříjemné situace

25.4.2006 

Smysl pro humor může být jednou znejlepších zbraní při překonávání nepříjemných situací. Někdy ale může vtipná poznámka situaci ještě zhoršit a proto je potřeba problém řešit jinak.Zde je několik…

Článek v rámci předplatného icon Možnosti při výběru jména pro vaši značku

21.4.2006 

O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky by mělo vyčnívat nad ostatními na vašem trhu a zároveň podporovat to, co vaše značka slibuje, jaký předkládá příběh a jakého…

icon Jeden ze způsobů, jak udržet zaměstnance

12.4.2006 

Dávnopryč je doba, kdy zaměstnanci pracovali pro jednu firmu 35 a více let. Školení je jedním ze způsobů, jak zvýšit šance udržet si nejlepší zaměstnance, pokud je kvalitní. Ve studii z ledna…

icon Nábor a rozvoj manažerů

10.4.2006 

Každá společnost občas stojí před otázkou, kde najít nejvhodnějšího manažera a jak ho potom dále rozvíjet, aby byl maximálně využit jeho potenciál. Nejdůležitější jsou následující tři body:- jednotný…

icon Rozdíl mezi šéfem a vůdcem

13.3.2006 

Každý vůdce je zároveň i šéf. Ale ne každý šéf je vždy vůdcem. Vůdce je respektovaný, ostatní k němu vzhlížejí a on…

Článek v rámci předplatného icon V blogosféře pomáhají s marketingem zákazníci

10.3.2006 

Po léta se marketéři hrozili nasycení svých trhů a zahlcení zákazníků reklamou do takové míry, že ji již nedokáží v každodenním životě pořádně vnímat. Vytvořili celý lexikon k tomuto fenoménu a…

Článek v rámci předplatného icon Jak řídit reputaci

6.2.2006 

Řízení pověsti podniku (reputation management) je jednou z posledních technik v práci s veřejností. Oproti klasickým PR informacím je pověst trvalejší. Nesou ji osoby, které jsou s podnikem…

icon Pozor na zásadní chyby v personalistice

23.1.2006 

V personalistické praxi dochází stále k řadě běžných chyb. Článek upozorňuje na ty nejzákladnější.- Rychlý nábor a pomalé propouštění. Firmy cítí velký tlak rychle obsadit prázdná místa, často proto…

icon Pryč se starými zvyky!

16.1.2006 

Manažerská móda přichází a odchází. Pokud se dají trendy vyhodit třeba jako vánoční stromek, které by to byly v oblasti HR za loňský rok?- Průzkumy postojů zaměstnanců.V současnosti využívány ve 40 %…

icon Důležité je více vyhrávat než prohrávat

16.1.2006 

Dvojrozhovor s Alžbětou Hradcovou, HR manažerkou společnosti NESS Czech, a Ivanem Hruškou, prezidentem společnosti NESS Europe, která patří mezi přední dodavatele informačních technologií ve střední a…

10 tipů v oblasti managementu času pro prezentující

5.1.2006 

Pokud přednášíte, je dobré umět co nejlépe využít doby, kterou máte na přípravu. Autorka se zabývá managementem času a přináší několik tipů pro proces plánovaní prezentací.Při vytváření zcela nových…

Výpis 706720 z celkem 825