Příprava na PR kampaň
Existuje nepřeberné množství rad, jak efektivně komunikovat s novináři, psát oslnivé tiskové zprávy a stíhat uzávěrky. Při tom všem se však zapomíná na starou dobrou přípravu. PR není raketová věda.…
Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 821 článků.
Existuje nepřeberné množství rad, jak efektivně komunikovat s novináři, psát oslnivé tiskové zprávy a stíhat uzávěrky. Při tom všem se však zapomíná na starou dobrou přípravu. PR není raketová věda.…
Příběhy generálních ředitelů, kteří začínali jako bezvýznamní pomocníci v kancelářích slýcháme ze všech stran. Ať už jde o legendy nebo klišé, dnešní uchazeči o zaměstnání neuzavírají smlouvy se…
Sektor dočasného zaměstnávání úspěšně pokračuje v odstraňování nezaměstnanosti. Od loňského dubna americké personální agentury zaplnily přibližně 162 tisíc nových dočasných pozic. Společnosti jsou…
Někteří manažeři se ve své práci inspirují válečnou literaturou, jiní radami pro hospodyňky. Článek se zamýšlí nad tím, který přístup je efektivnější. První způsob vnímání manažerské profese…
Dvakrát za rok chodí zaměstnanci společnosti Robert Smith & Associates PR na událost tak důležitou, že ji nikdo nemůže vynechat. Touto událostí je *podnikový piknik* konající se v nedalekém parku.…
Práce v reklamě je jednou z moderních možností zaměstnání. Nese s sebou však řadu předsudků a veřejně zakořeněných názorů, které mají k realitě daleko. Článek se zaměřil na šest nejzávažnějších…
Obchod je dynamický konkurenční boj. Současné prostředí si žádá, aby firmy byly rychlé, soustředěné a adaptabilní. Zpětná vazba, hodnocení a kritika jsou nutnými součástmi firemní praxe zajišťujícími…
Zvoní telefon, ve schránce máte 94 zpráv, nemůžete najít šek od svého největšího klienta, namísto práce na novém projektu mlčky zíráte na ten zmatek kolem vás... Elektronický věk zrychlil náš svět a…
Nikdo nechce pracovat pro tyrana. Manažer, který ponižuje a utlačuje jednu oběť za druhou, by neměl být vůbec přijat. A pokud už se tak stalo a nehodlá se změnit, měl by být vyhozen. S tím všichni…
Reklamní průmysl prochází jedním z nejchaotičtějších období své historie. Je tomu tak kvůli souhře dlouhodobých změn, jako je rostoucí různorodost médií a příchod nových technologií, zejména…
Americká společnost pro vzdělávání a rozvoj nedávno uveřejnila zprávu, ve které se zabývá problematikou lidského kapitálu. Koncept lidského kapitálu si získává stále větší popularitu, coby přístup k…
Řada lidí, včetně některých vedoucích pracovníků, stále nechápe rozdíl mezi reklamou a public relations. Zatímco inzertní místa pro svou reklamu si firmy platí, úkolem PR je získat bezplatnou…
Je oblast public relations připravena vstoupit do světa globální komunikace? Zatím to tak nevypadá. Brání jí v tom totiž řada zakořeněných mýtů. Prvním je nedůvěra ve velké společnosti, které se PR…
Jan Martínek, kromě dalšího i bývalý ředitel TV3, vedl seminář společnosti Top Vision *PR v českém mediálním prostředí*. Říká, že média jsou byznys a 90% všech zpráv je negativních. Záleží však na…
On-line vzdělávání slaví úspěchy. Oproti jiným typům výuky se vyplácí hned v několika směrech. Nabízí okamžitý přístup k informacím a to v kteroukoliv dobu. Tím odpadají náklady na dopravu a jiné…