Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 818 článků.

Nová manažerská revoluce: Válečník vs. hospodyňka

26.7.2004 

Někteří manažeři se ve své práci inspirují válečnou literaturou, jiní radami pro hospodyňky. Článek se zamýšlí nad tím, který přístup je efektivnější. První způsob vnímání manažerské profese…

Můžete zaměstnance opít párkem v rohlíku?

23.7.2004 

Dvakrát za rok chodí zaměstnanci společnosti Robert Smith & Associates PR na událost tak důležitou, že ji nikdo nemůže vynechat. Touto událostí je *podnikový piknik* konající se v nedalekém parku.…

Článek v rámci předplatného icon Šest mýtů o kariéře v reklamě

20.7.2004 

Práce v reklamě je jednou z moderních možností zaměstnání. Nese s sebou však řadu předsudků a veřejně zakořeněných názorů, které mají k realitě daleko. Článek se zaměřil na šest nejzávažnějších…

Tradiční hodnocení výkonnosti výkonnost nezaručí

15.7.2004 

Obchod je dynamický konkurenční boj. Současné prostředí si žádá, aby firmy byly rychlé, soustředěné a adaptabilní. Zpětná vazba, hodnocení a kritika jsou nutnými součástmi firemní praxe zajišťujícími…

Pryč s tím nepořádkem!

12.7.2004 

Zvoní telefon, ve schránce máte 94 zpráv, nemůžete najít šek od svého největšího klienta, namísto práce na novém projektu mlčky zíráte na ten zmatek kolem vás... Elektronický věk zrychlil náš svět a…

Pryč s tyrany!

30.6.2004 

Nikdo nechce pracovat pro tyrana. Manažer, který ponižuje a utlačuje jednu oběť za druhou, by neměl být vůbec přijat. A pokud už se tak stalo a nehodlá se změnit, měl by být vyhozen. S tím všichni…

icon Reklamní guláš

25.6.2004 

Reklamní průmysl prochází jedním z nejchaotičtějších období své historie. Je tomu tak kvůli souhře dlouhodobých změn, jako je rostoucí různorodost médií a příchod nových technologií, zejména…

icon Lidský kapitál

9.6.2004 

Americká společnost pro vzdělávání a rozvoj nedávno uveřejnila zprávu, ve které se zabývá problematikou lidského kapitálu. Koncept lidského kapitálu si získává stále větší popularitu, coby přístup k…

Článek v rámci předplatného icon PR není reklama

28.5.2004 

Řada lidí, včetně některých vedoucích pracovníků, stále nechápe rozdíl mezi reklamou a public relations. Zatímco inzertní místa pro svou reklamu si firmy platí, úkolem PR je získat bezplatnou…

Článek v rámci předplatného icon Kde pokulhává PR

25.5.2004 

Je oblast public relations připravena vstoupit do světa globální komunikace? Zatím to tak nevypadá. Brání jí v tom totiž řada zakořeněných mýtů. Prvním je nedůvěra ve velké společnosti, které se PR…

icon Jak vyzrát na média

7.5.2004 

Jan Martínek, kromě dalšího i bývalý ředitel TV3, vedl seminář společnosti Top Vision *PR v českém mediálním prostředí*. Říká, že média jsou byznys a 90% všech zpráv je negativních. Záleží však na…

icon On-line má prim

21.4.2004 

On-line vzdělávání slaví úspěchy. Oproti jiným typům výuky se vyplácí hned v několika směrech. Nabízí okamžitý přístup k informacím a to v kteroukoliv dobu. Tím odpadají náklady na dopravu a jiné…

icon Rozhovor s Imrichem Gombarem, výkonným ředitelem pro lidské zdroje společnosti Český Telecom

13.4.2004 

Imrich Gombar absolvoval Vysokou školu P. J. Šafárika v Košicích s titulem PhDr. v psychologii. Od roku 1988 vlastní licenci Americké Psychologické Asociace. V předchozích letech pracoval pro KPMG,…

Mám malou kancelář a nohy tak dlouhé...

8.4.2004 

Daniel Gallagher, pracovník v malé technologické společnosti, popisuje svůj první rok ve firmě jako strašlivý. Pracoval v nejmenší kanceláři v celé budově ještě s jedním kolegou, kde se mohli sotva…

Publicita v sedmi dnech

22.3.2004 

Chcete vytvořit svému podniku publicitu a nevíte kde začít a jak na to? Zde je návod, jak publicitu vytvořit, když věnujete PR trochu času v průběhu sedmi dnů:1. den: určete si cíl sestavte seznam…

Výpis 766780 z celkem 818