Marketingu dnes vládnou influenceři
Osobnosti na sociálních médiích mají značný vliv na své publikum. Jsou sledováni každý den a jejich příznivci mají sklon oblékat se či stravovat tak jako jejich digitální hrdinové. Co cenného tito…
Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 825 článků.
Osobnosti na sociálních médiích mají značný vliv na své publikum. Jsou sledováni každý den a jejich příznivci mají sklon oblékat se či stravovat tak jako jejich digitální hrdinové. Co cenného tito…
Jitka Ševčíková patří mezi vyhledávané lektory, mentory a kouče. Devět let pracovala ve špičkové IT společnosti v oblasti marketingu a PR a současně působila v občanském sdružení Dlouhá cesta, které…
Umět věštit z křišťálové koule a poznat ideální moment, kdy má daná firma zájem o váš produkt a kdy je tedy nejlepší příležitost ji kontaktovat, by chtěl každý. Naštěstí existují signály, které vás…
Jitka Ševčíková patří mezi vyhledávané lektory, mentory a kouče. Devět let pracovala ve špičkové IT společnosti v oblasti marketingu a PR a současně působila v občanském sdružení Dlouhá cesta, které…
Většina nových manažerů brzy zjistí, kde je v jejich týmu prostor pro zlepšení, i když je jim vždy doporučováno, aby se se změnami neukvapovali. Někdy si však nemohou dovolit změny oddalovat, zvláště…
Obsahový marketing nabývá na významu i v B2B. Proč? Průzkumy naznačují, že téměř polovina nákupčích v B2B si nejprve prohlédne 3 až 5 kousků nějakého toho obsahu. A teprve poté se obrátí na prodejce…
Poradit si s mnoha možnostmi a problémy současně je nutností v každém dynamickém prostředí. Klíčem k úspěchu je nesoustředit se jen na jednou oblast (třeba efektivitu provozu) a nezapomínat kvůli tomu…
Velmi často okolo sebe slyšíme, že „firmy si dnes nevybírají zaměstnance, ale zaměstnanci si vybírají firmy“. Dnešní doba velmi nahrává tomu, aby firmy využívaly bonusy a benefity na maximum, a mnoho…
Je evidentní, že alternativní taxislužba Uber potřebuje výrazně posunout firemní kulturu, zejména v oblasti etiky. Podívejme se, jak to může udělat. Všechny skandály, které jsme popsali v předchozím…
Uber je americká nadnárodní firma postavená na poněkud kontroverzním byznys modelu využívajícím sítě řidičů, kteří si chtějí přivydělat poskytováním dopravy na způsob taxislužby. Důvěra zaměstnanců,…
Obchod a marketing se v digitálním období výrazně proměnily. A neustále se proměňují. Start-upy, které umějí dobře odhadnout budoucí vývoj v digitálním světě, se můžou na vlně tohoto trendu svézt a…
Výroční 20. ročník konference profesní neziskové organizace People Management Forum proběhl ve velkém stylu ve středu 24. května ve Slovanském domě. Aktuální trendy v řízení firem si nenechalo ujít…
Dostali jste zajímavou pracovní nabídku, jejíž podmínkou je však přestěhování do jiného města nebo dokonce do zahraničí. Nejspíš pro vás není snadné se rozhodnout, zda je relokace pro vás to pravé.…
Vybudovat věrnost zákazníků značce je cílem každé firmy. Dosáhnout toho můžete tím, že budete stabilně a konzistentně poskytovat, co se od vás čeká. Věrní zákazníci jsou tam, kde je jim poskytována…
Že je pryč doba, kdy jsme si hledali novou práci pomocí inzerátu v tisku, nikoho nepřekvapí. V roce 2017 se však pomalu otočí i trend pracovních inzerátů na internetu v té podobě, jak je známe. S …