Samozřejmě, že za vše může krize, zákazníci nevědí, co chtějí, vaše ceny jsou nejvyšší ze všech a produkty nebo služby za moc nestojí. Jo a nezapomeňme. ÚPLNĚ VŠE JE UPLACENÉ. Tak to jsou klasická vyjádření obchodníků, která slýcháme, když se zeptáme, proč se jim nedaří získat nové zákazníky. Z …
Významná konzultační a vzdělávací společnost Coneo, s.r.o., která již od…
Přemýšlíte o tom, jak dále zkvalitňovat a zefektivňovat vzdělávání vašich…
Plnění nastavených firemních cílů prostřednictvím řízení lidského kapitálu…
Existuje nepřeberné množství osvědčených manažerských kurzů, proč tedy něco…
Ve dnech 18. a 19. září 2013 proběhne v Top Hotelu Praha již 5. ročník…
Dnešní technologický svět je dynamický a plný turbulentních změn. Informace…