Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného icon Customer satisfaction questionnaires and the most common mistakes

Continuous client satisfaction and experience research should be part of every quality customer service. The customer care strategy and business strategy should be…

Článek v rámci předplatného icon 10 non-traditional sales tips

The modern age requires a modern attitude. This applies even more to sales.…

Článek v rámci předplatného icon 5 traits of an excellent customer service

Whether you work in a small family business or a big corporation, the way…

Článek v rámci předplatného icon Tips for the critical first 10 seconds of a meeting

The beginning of a meeting is often an indicator of how it's going to go,…

Článek v rámci předplatného icon "Warm calling" in sales: what is it and how is it done?

The term "cold calling" refers to blind prospecting – in other words,…

Článek v rámci předplatného icon Putting together a dream sales team

Every manager wants to have a team of people they can trust and that will…

Článek v rámci předplatného icon Three tips for people who dislike active sales

Sales is not for everybody. At least not for all those people who didn't…

Článek v rámci předplatného icon Simplicity: The no.1 weapon of the salesperson

According to a certain famous study by Microsoft, published several years…

Článek v rámci předplatného icon How to improve your B2B content strategy

Content marketing matters even in B2B. Why? Because surveys suggest that…

Článek v rámci předplatného icon 4 tricks that will engage a prospect during a meeting

Selling to people who are enormously interested in your product and who are…

Článek v rámci předplatného icon Business meetings not ending well? Here are three reasons

It can happen both to a newbie and a seasoned salesperson that suddenly…

Článek v rámci předplatného icon How to generate new leads effectively

Virtually every company and every businessperson would like to have a…

Článek v rámci předplatného icon 5 e-mail endings that will engage the client

"Best regards", "Thank you", "Talk to you later" ... These are the most…

Listing 1080 to 1092 out of 2479