Marketing - zprávy z HR

icon Je váš zákaznický servis v dobré kondici?

Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si samotní zaměstnanci vyzkoušejí roli zákazníka. Mohou totiž zjistit, že být zákazníkem jejich…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři věci, na které se ptát uživatelů call centra

Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými…

Článek v rámci předplatného icon Úspěšné ženy v obchodní branži nekopírují muže

Ženy mají obecně mnoho vlastností, díky kterým v určitých ohledech…

Studijní program DigiAka od Dobrý web, s. r. o.

icon 10 věcí, které se změní, až se z vás stane ostřílený digitální marketér

1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na…

Článek v rámci předplatného icon Deset citátů, které vám ihned dodají motivaci

Práce prodejce a její efektivita se ve vysoké míře odráží od psychického…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru

Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…

Konference ZÁKAZNÍK 2030

Článek v rámci předplatného 2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?

Článek v rámci předplatného icon Chcete působit sebevědomě a důvěryhodně? Dávejte si pozor na pusu

Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání…

icon Jak docílit vyváženosti osobního a pracovního života v obchodní profesi

Prodejci jsou velmi často obětí takzvaného syndromu vyhoření. Jedním z …

Článek v rámci předplatného icon Víte, že i malá firma může prodávat velkým hráčům?

Cíl mnoha začínajících a menších firem je jasný: Prodávat co nejvíce…

Článek v rámci předplatného icon Kdo chce získat respekt druhých, musí si nejdříve vážit sám sebe

Být úspěšným obchodníkem znamená být zároveň konzultantem, expertem v …

icon Nejčtenější články na Sales News v roce 2017

Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…

Článek v rámci předplatného icon 4 předsevzetí pro call centra pro rok 2018

Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i…

Výpis 10671079 z celkem 4702