Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak správně rozvíjet brand

Anglické slovo brand se do češtiny běžně překládá jako značka. Neznamená ale jen značku, ale unikátní způsob fungování značky, který vzniká až po určité době…

10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 5. část

Článek v rámci předplatného icon 10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 5. část

Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků…

Pět kroků k dokonalejšímu newsletteru

Článek v rámci předplatného icon Pět kroků k dokonalejšímu newsletteru

Jestliže chcete maximálně zúročit svůj newsletter, měli byste jej rozesílat…

Deset přikázání zákaznického servisu

icon Deset přikázání zákaznického servisu

Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…

5 kroků k efektivnějším tiskovým zprávám

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků k efektivnějším tiskovým zprávám

Jak zefektivnit vaše tiskové zprávy?- Udělejte z toho novinkový příběh.…

Umíte jednat s novináři?

Článek v rámci předplatného icon Umíte jednat s novináři?

Při jednání s novináři se řada lidí z firemní sféry dopouští základních…

Jak získat vysněné místo v reklamní agentuře

Článek v rámci předplatného icon Jak získat vysněné místo v reklamní agentuře

Práce v reklamě je velkou výzvou. Pro mnoho lidí však končí ještě před…

5 základních kategorií event marketingu

Článek v rámci předplatného icon 5 základních kategorií event marketingu

Event marketing patří k mladým komunikačním nástrojům, u kterých dosud…

Trendy v českém nákupním chování na internetu

Článek v rámci předplatného icon Trendy v českém nákupním chování na internetu

Fakulta sociálních studií Masarykovy univerzity zpracovala projekt s názvem…

Jak na efektivní e-mailovou kampaň

icon Jak na efektivní e-mailovou kampaň

E-mailová komunikace je dnes nedílnou součástí marketingové strategie…

10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 4. část

Článek v rámci předplatného icon 10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 4. část

Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků…

5 tipů pro frustrované marketéry

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů pro frustrované marketéry

Zejména malé firmy si často stěžují, že tráví spousty času přípravou…

Nebojte se telefonovat

Článek v rámci předplatného icon Nebojte se telefonovat

Mnoha jinak zkušeným obchodníkům dělá problémy první telefonický kontakt s…

Výpis 37843796 z celkem 4701