Marketing - zprávy z HR

icon 8 mýtů o SEO (optimalizace pro vyhledávače)

SEO v marketingu hraje zásadní roli – pomůže vám na web přivést nové zákazníky za minimální náklady. A kdo je připraven, není překvapen. Pojďte si proto přečíst,…

Článek v rámci předplatného icon Nedaří se vám v prodeji? Možná děláte jednu z těchto tří fatálních chyb

Procházíte propadem v prodejních číslech? Nedaří se vám, ať už krátkodobě…

TikTok

icon Reklama na TikToku válcuje ostatní platformy. Brandy si ale s obsahem nevědí rady

TikTok v posledních letech zažívá překotný růst a už dávno nejde jen o…

Článek v rámci předplatného icon Lámete si hlavu, proč klient odmítl vaši nabídku? Zde jsou čtyři nejčastější důvody

Schůzka s klientem probíhala dobře, klient očividně váš produkt potřeboval,…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři charakteristiky zákaznické péče, díky které vám budou vaši klienti věrní

Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou…

Článek v rámci předplatného icon Chcete snáz dosahovat svých prodejních cílů? Máme tipy, jak na to

Chcete se stát lepším obchodníkem a snáz dosahovat svých měsíčních,…

Článek v rámci předplatného icon Několik tipů, jak reagovat, když klienta zajímá jenom cena

S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje…

Článek v rámci předplatného icon Pět věcí, které je potřeba mít při obchodní schůzce vždy na paměti

Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…

Článek v rámci předplatného icon Účinná prodejní technika s názvem „postupné uzavíraní obchodu“

Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si v…

DoDo Group Michal Menšík

Chytrá práce s poptávkou přinese více udržitelnosti než elektromobil. Datová analytika je pro logistiku klíčová

Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky…

Článek v rámci předplatného icon Zásady jednání s rozzlobeným zákazníkem

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…

Článek v rámci předplatného icon 6 tipů, jak motivovat pracovníky zákaznického servisu a mít tak spokojenější klienty

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …

Článek v rámci předplatného icon Může vám příliš mnoho prodejní praxe spíše uškodit?

Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že…

Výpis 313325 z celkem 4699