Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy, jak ihned vylepšit vaše schopnosti prodeje po telefonu

Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se často o formu prodeje, kterou nelze opomíjet. A nehledě na to, jestli je vašim úkolem při…

Článek v rámci předplatného icon Co to je „obsahový marketing“ a jak jej lze nejlépe využít?

V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové…

Článek v rámci předplatného icon Jak od stávajících klientů získávat kontakty na nové potenciální zákazníky?

Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat důvěru klienta snadno a rychle v osmi krocích

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…

Článek v rámci předplatného icon Jak se vyhnout slevové spirále a konečně prodávat váš produkt za plnou cenu

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…

Článek v rámci předplatného icon Vyvarujte se fatálních chyb sociálního marketingu

Na sociálních sítích se snadno tvoří komunity a dovedou se na nich…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři důvody, proč i introvert může být dobrým obchodníkem

Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho…

Článek v rámci předplatného icon Stačí nepatrně změnit přístup a můžete se ihned stát lepším prodejcem

Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete…

Článek v rámci předplatného icon Jak co nejdříve poznat klienta, který se vám nevyplatí

Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…

Češi se kvůli covidu naučili platit kartou. V restauraci utrácí o 133 % více než před pandemií

Gastronomii a cestovnímu ruchu se po dvouletém útlumu opět začínají vracet…

Článek v rámci předplatného icon Fatální chyby, kterých se nikdy nesmíte dopustit během obchodí schůzky

Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se…

Článek v rámci předplatného icon Šest osvědčených rad, které vám pomohou více prodávat

Každý prodejce je jiný a každý má jedinečný prodejní styl. Navíc je nutné…

Článek v rámci předplatného icon Jak při prodejní schůzce odvrátit pozornost od ceny produktu k jeho hodnotě

Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny…

Výpis 300312 z celkem 4699