Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Využijte v zákaznickém servisu prvky hry

Již delší dobu se ví, finanční náklady vložené do zákaznického servisu se na kvalitě komunikace se zákazníky a práce s nimi nemusí nijak výrazně projevit. Mnohem…

icon Která odvětví nejvíc bodují na Facebooku?

Od módního průmyslu už se nebudeme učit jen to, jak být elegantně oblečený.…

Článek v rámci předplatného icon 5 způsobů, jak se odlišit od konkurence

Přemýšlíte, co zákazníkům nabídnout, aby byla vaše společnost jedinečná a…

icon 10 odpovědí, bez kterých nelze vytvořit plán sociálního marketingu

Dobře rozpracovaná strategie pro sociální sítě s konkrétními cíli je stejně…

icon Jak ve firmě zvýšit zájem o stávající klienty

Rady z oblastí problematiky prodeje, obchodu i zákaznického servisu se…

Jak jednat s lidmi podle 4 základních povah

Článek v rámci předplatného icon Jak jednat s lidmi podle 4 základních povah

Již podle lékařů starého Řecka se dalo lidské pokolení rozdělit do čtyř…

Nejnovější hříchy sociálního marketingu

icon Nejnovější hříchy sociálního marketingu

O základních prohřešcích na sociálních sítích se píše relativně často. Nyní…

Článek v rámci předplatného icon Nejčastější důvody, proč zákazníci nejsou loajální

Cílem každé společnosti je vybudovat si silnou, věrnou klientelu, složenou…

Článek v rámci předplatného icon Co o nás říká naše řeč těla

Nonverbální komunikace, gesta, pohyby očí, výraz tváře, držení těla řeč…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Kvalita, nebo kvantita schůzek?

V poslední době odcházím z obchodních schůzek s tím, že se mi daří…

icon Dejte si pozor na 5 mýtů zákaznického servisu

Server CustomerThink.com přinesl výsledky zkoumání týmu společnosti Sales…

Článek v rámci předplatného icon Umění správného podání ruky

Podání ruky. Dost často nad ním ani nepřemýšlíme. A přitom se jedná o úvod…

3 chyby v marketingu, které se stále opakují

icon 3 chyby v marketingu, které se stále opakují

Úspěch produktu ovlivňuje celá řada faktorů, z nichž ne všechny je možné…

Výpis 21852197 z celkem 4707