Marketing - zprávy z HR

icon Je načase zbavit se klienta?

Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme, že ne všichni za to stojí. Psychický tlak způsobený spoluprací se špatným klientem vás…

Článek v rámci předplatného icon Zlepšete váš tréninkový program pro prodejce

Nezáleží na tom, zda školíte nováčky nebo zkušené pracovníky. Vždycky se…

Článek v rámci předplatného icon Jak na cold calling?

Cold call, neboli první telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, může…

icon Každodenní vyjednávání

Vyjednávací schopnosti jsou klíčové jak pro kariéru, tak pro osobní život.…

Článek v rámci předplatného icon 10 kroků k dobrému produktu

Investovat velké peníze do marketingu a očekávat, že to prodá váš…

icon Být pánem situace - lekce z letištního terminálu

Kontrolovat situaci to znamená chovat se asertivně a zároveň prokazovat…

Článek v rámci předplatného icon Jak říci zákazníkovi "ne"

V prodeji je nutné umět vyjít vstříc, najít řešení tam, kde jiní vidí…

Článek v rámci předplatného icon Jak vyhrát nad levnější nabídkou

Jestliže prodáváte produkt, který je mezi konkurencí podobných nebo podobně…

icon Neotřelé kreativní způsoby pro úspěch na sociálních sítích

Práce na sociálních sítích se rychle stává rutinou. Přitom je však v …

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Jak uvnitř, tak vně - mé zaváhání, zákazníkovo zaváhání

Začal jsem vytahovat přihlášku. Neměl jsem ale dobrý pocit, v rozhovoru…

Článek v rámci předplatného icon Obchodníci myslí jen na sebe... nebo ne?

Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká…

Článek v rámci předplatného icon Nácvik rolí pro obchodní jednání

Všichni jsme, alespoň do jisté míry, herci. A obzvláště v oblasti obchodu…

icon 6 způsobů, jak ztratit sledující na Twitteru

Neustále se píše o tom, jak si získat nové příznivce. Ale co když se počet…

Výpis 20032015 z celkem 4705